Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/42586
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Menotyra / Artwork (H003)
Author(s): Simanaitienė, Raimonda
Title: Vaizdinio mokymo metodų analizė dailės istorijos pamokose / Raimonda Kogelytė-Simanaitienė
Other Title: Analysis of visual teaching methods in art history lessons
Is part of: Tiltai = Bridges = Brücken. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla., 2006, nr. 1(34)
Extent: p. 73-78
Date: 2006
Keywords: Dailės istorija;Dailės didaktika;Kultūriniai procesai;Meniniai objektai;Mokymo metodai;Mokymo savitumas;Kūrinių iliustravimas;Vizualumas;Demonstravimas
Abstract: Straipsnyje nagrinėjami Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose dėstomo dailės istorijos dalyko didaktiniai ypatumai. Tęstinis tyrimas rodo dailės istorijos mokymo raidą, kokybę Lietuvos mokyklose 1996–2005 metais. Šalia žodinių mokymo metodų pabrėžiamas ir vertinamas dailės istorijai būtinas vizualinio mokymo reikšmingumas. Akcentuojama vizualumo, kūrinių iliustravimo stoka dailės istorijos pamokose. Plačiau nagrinėjamas vaizdinio mokymo savitumas ir reikmė, vizualių metodų pritaikomumo dailės istorijos užsiėmimuose pastarųjų metų situacija. Taip pat pristatomos pagrindinės vaizdinės priemonės, kurios padeda iliustruoti dailės istorijos pamokas, tiriamas jų naudojimas Lietuvos mokyklose
Internet: http://vddb.library.lt/obj/LT-eLABa-0001:J.04~2006~ISSN_1392-3137.N_1_34.PG_73-78
http://vddb.library.lt/obj/LT-eLABa-0001:J.04~2006~ISSN_1392-3137.N_1_34.PG_73-78
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.15 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

110
checked on Aug 16, 2019

Download(s)

4
checked on Aug 16, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.