Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/42090
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina
Title: Determination of the best suitable structure of promotional benefits for different loyalty stages' customers
Other Title: Pardavimų skatinimo teikiamų naudų struktūros nustatymas skirtingų lojalumo stadijų vartotojams
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai : mokslo darbai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development. Social and economic rural development. Zhytomyr : Ruta, 2009, Vol. 17(2)
Extent: p. 70-77
Date: 2009
Keywords: Vartotojų lojalumas;Lojalumo stadijos;Pardavimų skatinimas;Pardavimų skatinimo teikiamos naudos;Customer loyalty;Loyalty stages;Promotional benefits;Sales promotion
Abstract: Straipsnyje analizuojami pardavimų skatinimo teikiamų naudų, atitinkančių skirtingų lojalumo stadijų vartotojų poreikius, taikymo ypatumai. Tyrimo objektas - pardavimų skatinimo teikiamų naudų struktūra, taikytina skirtingų lojalumo stadijų vartotojams. Tyrimo tikslas - nustatyti pardavimų skatinimo teikiamų naudų struktūrą, taikytiną skirtingų lojalumo stadijų vartotojams. Siekiant nustatyti kurios pardavimų skatinimo teikiamos naudos geriausiai motyvuoja skirtingų lojalumo stadijų vartotojus, buvo atliktas empirinis tyrimas. Empirinio tyrimo rezultatų pagrindu nustatyta, kurios pardavimų skatinimo teikiamos naudos turi ar negali būti teikiamos skirtingas lojalumo stadijas pasiekusiems vartotojams. Atsižvelgiant į kiekvienos pardavimų skatinimo teikiamos naudos vertinimų vidurkius, nustatyta pardavimų skatinimo teikiamų naudų struktūra, taikytina skirtingų lojalumo stadijų vartotojams
The peculiarities of the usage of promotional benefits according to customer loyalty stage are being analyzed in the article. The main assumption here is that customers being on different loyalty stages have distinct needs and expectations with the sales promotion offerings. To be effective, sales promotion has to correspond to specific needs of a customer loyalty stage. According to the results of the empiric research, the eventual structure of promotional benefits which is best suitable to customers being on different loyalty stages is provided
Internet: http://vadyba.asu.lt/17/70.pdf
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.29 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

146
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

12
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.