Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/41893
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Psichologija / Psychology (S006)
Author(s): Gudonis, Vytautas;Perminas, Aidas;Vaicekauskaitė, Ineta
Title: Socialinio palaikymo reikšmė gabių moksleivių psichosocialinei adaptacijai
Other Title: The meaning of social suppirt for psychosocial adaptation of gifted pupils
Is part of: Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2005, nr. 1(12)
Extent: p. 17-25
Date: 2005
Keywords: Gabūs moksleiviai;Psichosocialinė adaptacija
Abstract: Straipsnyje nagrinėjami gabių moksleivių psichosocialinės adaptacijos ypatumai ir pateikiami empirinio tyrimo rezultatai. Tyrime panaudotas metodų kompleksas ne tik leidžia parodyti įvairius gabių moksleivių sunkumus, bet ir analizuoti juos pačių moksleivių ir pedagogų požiūriu. Tyrime siekta atskleisti tėvų išsilavinimo ir vaikų gabumų, pedagogų palaikymo ir psichosocialinės adaptacijos ryšį
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/41893
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Šiaulių universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.39 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

148
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

12
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.