Informacinių technologijų panaudojimo mokyme organizavimo ir ekonominiai aspektai
Date |
---|
2005 |
Šiuo metu tradicinės institucijos nepajėgios tenkinti sparčiai didėjančių visuomenės mokymosi poreikių, todėl intensyviai ieškoma naujų mokymosi organizavimo formų, mokyme diegiamos informacinės technologijos (IT). Šiems tikslams skiriamos didžiulės lėšos, kuriamos specialios infrastruktūros. Natūralu būtų tikėtis, kad pažangių technologijų įdiegimas gerokai sumažintų mokymo paslaugų kainą ir padidintų pedagogų darbo našumą, tačiau praktiniai IT diegimo rezultatai Lietuvos ir kitų šalių universitetuose gerokai kuklesni nei tikėtasi. Spręsti šią problemą didinant asignavimus mokymui galimybės labai ribotos, todėl didesnis dėmesys turi būti skiraimas naujų mokymo technologijų ekonominio efektyvumo analizei ir racionalių šios technologijos diegimo metodų vystymui.