Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/41088
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorČepinskis, Jonas-
dc.contributor.authorMasteika, Ignas-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2018-10-06T18:52:43Z-
dc.date.available2018-10-06T18:52:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.issn13921649-
dc.identifier.otherVDU02-000011186-
dc.identifier.urihttp://www.itc.ktu.lt/index.php/erem/article/view/116/182-
dc.identifier.urihttp://www.itc.ktu.lt/index.php/erem/article/view/116/182-
dc.description.abstractPer pastaruosius dešimt metų globalioji logistika tapo daugelio įvairių sričių mokslininkų tyrimų objektu. Iki šiol vyksta moksliniai ginčai dėl globaliosios logistikos raiškos formų, turinio, lygmenų priežasčių, ekonominių, socialinių ir kt. pasekmių, ateities vizijų ir kitų aspektų. Globaliosios logistikos ekonomikoje, kaip ir kitur, svarbiausia kategorija yra efektyvumas bei logistikos sąnaudų mažinimas. Bendrąja prasme efektyvumas – tai rezultato ir išlaidų užsibrėžtam rezultatui pasiekti santykis. Jei įmonė ar šalis veikia patirdama visų veiksnių minimalias sąnaudas, tai sakoma, kad logistinės sistemos grandinė veikia efektyviai. Kitaip tariant, kuo mažesnė išlaidų suma ir kuo tomis lėšomis sukuriama daugiau produkto, tuo didesnis efektyvumas. Praktinė verslo įmonių patirtis parodė, kad įmonės vis dažniau vertina logistiką kaip konkurencijos priemonę, nes logistika padeda pasiekti gerų daugialypės įmonių veiklos rezultatų. Įmonės struktūrose organizuojami ir tobulinami įmonės medžiagų ir gaminių vidiniai ir išoriniai srautai sąnaudų aprūpinimo paslaugų požiūriu. Todėl iškyla būtinybė įtraukti į logistiką strateginį įmonės planavimą. Strateginė įmonės koncepcija apima ir pagrindinę logistinę poziciją. Todėl labai dažnai įmonės ekonominėje politikoje logistiniai projektai dominuoja. Ekonomikai plėtoti reikalingi nauji būdai, kaip pagreitinti ekonomines reformas. Vienas iš būdų – sukurti logistines sistemas tiek vidaus, tiek ir makroekonomikos srityje. Kaip žinoma, logistinės sistemos leidžia pasiekti efektyvių sprendimų, pavyzdžiui, sumažinti gamybos ir produkcijos apyvartos sąnaudas, kai nustatytas vartotojų aptarnavimo kokybės lygis, minimizuoti žalą aplinkai, sumažinti taršos lygį šalyje ir taip išvengti papildomų mokesčių.[...]lt
dc.description.abstractThis paper is a theoretical analysis, opening with the introduction where the problem of the research, the object of the research, the purpose of the research and the research methods are described. The analysis has revealed that the market situation, logistics service providers face today, differs a lot from the situation years ago. Globalization as a process is lightening supply lines, thereby increasing the freight transport intensity of the world economy. Lithuania is geographically good situated, therefore there are great possibilities to integrate into the European trade community, the efficient system of logistics centers is necessary. Climate change is likely to become a major business driver over the next few decades as companies come under intense pressure to decrease the pollution to nature. The main object of this article is the impacts of globalization on green logistics centers in Lithuania. The principal purpose of the article is systemization and thorough description of the knowledge and information (found in a large number of sources) about the economic globalization concept, green logistics, logistics centers and to present a coherent overview on such aspects of logistics as: the importance of green logistics, supply chain management and collaborative logisticsen
dc.description.sponsorshipEkonomikos ir vadybos fakultetas-
dc.description.sponsorshipMarketingo katedra-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extentp. 34-42-
dc.language.isoen-
dc.relation.ispartofAplinkos tyrimai, inžinerija ir vadyba = Environmental research, engineering and management. Kaunas : Technologija, 2011, Nr. 1(55)-
dc.relation.isreferencedbyCAB Abstracts-
dc.relation.isreferencedbyCurrent Abstracts-
dc.relation.isreferencedbyINSPEC-
dc.relation.isreferencedbyEnvironment Complete (EBSCO)-
dc.relation.isreferencedbyEnvironment Index (EBSCO)-
dc.subjectLogistinės sistemoslt
dc.subjectŽalioji logistikalt
dc.subjectLogistikos centrailt
dc.subjectLietuvalt
dc.subjectGlobalizacija ir naudalt
dc.subjectLogistics centersen
dc.subjectGreen logisticsen
dc.subjectSupply chain managementen
dc.subjectGlobalizationen
dc.subject.otherEkonomika / Economics (S004)-
dc.titleImpacts of globalization on Green logistics centers in Lithuaniaen
dc.title.alternativeGlobalizacijos įtaka žaliųjų logistikos centrų plėtrai Lietuvojelt
dc.typeStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)-
dcterms.bibliographicCitation14-
dc.date.updated2014-09-12T11:33Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "62076"}, "publisher": {"other": ["Technologija"], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": true}, "issn": ["1392-1649"], "code": "S4", "subject": ["S004"], "url": ["http://www.itc.ktu.lt/index.php/erem/article/view/116/182"], "country": "LT", "language": "en", "area": "S", "original": true, "pages": 9, "sheets": 0.643, "timestamp": "20140912113347.0", "account": {"year": 2011, "late": false}, "na": 2, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "0", "unit": {"name": "Ekonomikos ir vadybos fakultetas", "id": "02", "level": "2", "type": "fak", "research": "1", "status": "0", "unit": {"name": "Marketingo katedra", "id": "0206", "level": "3", "type": "kat", "research": "1", "status": "0"}}}], "id": "B7EC693DB4804174021F12445FEE4CE5", "lname": "Čepinskis", "fname": "Jonas", "status": "0", "name": "Čepinskis, Jonas"}, {"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "0", "unit": {"name": "Ekonomikos ir vadybos fakultetas", "id": "02", "level": "2", "type": "fak", "research": "1", "status": "0", "unit": {"name": "Marketingo katedra", "id": "0206", "level": "3", "type": "kat", "research": "1", "status": "0"}}}], "id": "359D764641DFC0FE9BAD5CFF32C2F156", "lname": "Masteika", "fname": "Ignas", "status": "0", "name": "Masteika, Ignas"}]}-
local.typeS-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptMarketingo katedra-
crisitem.author.deptEkonomikos ir vadybos fakultetas-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
marc.xml11.98 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show simple item record

Page view(s)

160
checked on Feb 9, 2020

Download(s)

12
checked on Feb 9, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.