Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/40246
Pardavimų skatinimo sampratos transformacijos
Type of publication
Tezės kitame recenzuojamame leidinyje / Theses in other peer-reviewed publication (T1e)
Author(s)
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Title [lt]
Pardavimų skatinimo sampratos transformacijos
Other Title [en]
The transformations of the selling increase perception
Is part of
Verslas, studijos ir aš : trečiosios dėstytojų, studentų ir socialinių partnerių tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos tezės (Šiauliai, 2009 02 27). Šiauliai : Šialių kolegijos leidybos centras, 2009
Date Issued
Date |
---|
2009 |
Publisher
Šiauliai : Šialių kolegijos leidybos centras, 2009
Extent
p. 89-90
Abstract (lt)
Teorinio tyrimo metodais analizuojami įvairių autorių pateikti pardavimų skatinimo apibrėžimai, identifikuojami būdingi požymiai. Pateiktuose apibrėžimuose išskirti du kritiniai taškai - priemonių rinkinys ir komunikacijos veikla. Pristatyta šiuolaikiniam marketingui tinkanti pardavimų skatinimo samprata.
Abstract (en)
Appealing to the theoretical research methods, the definitions (by various authors) of selling increase are analyzed and the main features are identified. In the represented definitions two critical issues are stressed: the set of means and communication activities. The article represents the useful perception of selling increase in the contemporary marketing.
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISBN (of the container)
9789955643937
Other Identifier(s)
VDU02-000006136