Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/40246
Type of publication: Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina
Title: Pardavimų skatinimo sampratos transformacijos
Other Title: The transformations of the selling increase perception
Is part of: Verslas, studijos ir aš : trečiosios dėstytojų, studentų ir socialinių partnerių tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos tezės (Šiauliai, 2009 02 27). Šiauliai : Šialių kolegijos leidybos centras, 2009
Extent: p. 89-90
Date: 2009
Keywords: Pardavimai;Pardavimų skatinimas;Organizacijos marketingas;Selling;Selling increase
ISBN: 9789955643937
Abstract: Teorinio tyrimo metodais analizuojami įvairių autorių pateikti pardavimų skatinimo apibrėžimai, identifikuojami būdingi požymiai. Pateiktuose apibrėžimuose išskirti du kritiniai taškai - priemonių rinkinys ir komunikacijos veikla. Pristatyta šiuolaikiniam marketingui tinkanti pardavimų skatinimo samprata
Appealing to the theoretical research methods, the definitions (by various authors) of selling increase are analyzed and the main features are identified. In the represented definitions two critical issues are stressed: the set of means and communication activities. The article represents the useful perception of selling increase in the contemporary marketing
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/40246
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.62 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

236
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

54
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.