Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/39806
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Lukošiūtė, Vaida;Pilelienė, Lina
Title: Vitrinų ekspozicijos samprata ir nauda organizacijoms : teorinis aspektas
Other Title: Shop windows expositions‘ conception and benefits for an organization: theoretical aspect
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai. Kauno raj. : Akademija, 2011, Vol. 4(28)
Extent: p. 75-82
Date: 2011
Keywords: Impulsyvūs pirkimai;Pardavimų skatinimas;Reklama;Vitrinos;Advertising;Impulsive purchases;Sales promotion;Shop windows
Abstract: Pasirinktos temos aktualumą sąlygoja tai, jog esant aukštam konkurencijos lygiui beveik visose verslo srityse pardavėjai ieško įvairiausių būdų iš konkurentų prisivilioti klientus ir taip didinti savo pardavimo apimtis. Vienas iš būdų didinti pardavimo apimtims – siekti impulsyvių pirkimų skaičiaus augimo. Impulsyvūs pirkimai gali būti skatinami reklamos pagalba ir įvairiomis pardavimo skatinimo priemonėmis. Vienas iš būdų, inkorporuojantis tiek reklamos, tiek pardavimų skatinimo komponentus – vitrinų ekspozicijos. Organizacijos privalo skirti didesnį dėmesį pardavimo vietai. Pirmiausia, ką pamato atėjęs vartotojas, yra vitrina, kuri netgi laikoma parduotuvės vizitine kortele. Dėl šios priežasties ypač svarbu sukurti kuo patrauklesnes vitrinas, kaip sąsajas tarp išorinio (gatvės) ir vidinio (parduotuvės) pasaulių. Straipsnio tikslas – teoriškai išanalizuoti marketinginę vitrinų ekspozicijos sampratą, atskleidžiant naudą organizacijom
The relevance of the article is determined by the notion that business organizations are seeking for various measures for customers’ attraction and sales amount exaggeration, as an outcome of high levels of competition in any of business areas. Stimulation of impulsive purchases can be held as one of the methods for elevation of sales amounts. Impulsive purchases can be elevated employing advertising or various tools of sales promotion. Shop windows’ expositions can incorporate both – advertising and sales promotional – components. It can be stated that organizations should pay proper attention to sales area. Window can even be held as a shop’s visit card. Accordingly, attractive shop windows can be used as a link between external (street) and internal (shop) worlds. Therefore, the purpose of an article is to theoretically analyse the conception of shop windows expositions from marketing point of view, highlighting its benefits for organizations
Internet: http://www.asu.lt/vadyb/lt/40498
Affiliation(s): Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml11.29 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

87
checked on May 1, 2021

Download(s)

10
checked on May 1, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.