Vitrinų ekspozicijos samprata ir nauda organizacijoms : teorinis aspektas
Date |
---|
2011 |
Pasirinktos temos aktualumą sąlygoja tai, jog esant aukštam konkurencijos lygiui beveik visose verslo srityse pardavėjai ieško įvairiausių būdų iš konkurentų prisivilioti klientus ir taip didinti savo pardavimo apimtis. Vienas iš būdų didinti pardavimo apimtims – siekti impulsyvių pirkimų skaičiaus augimo. Impulsyvūs pirkimai gali būti skatinami reklamos pagalba ir įvairiomis pardavimo skatinimo priemonėmis. Vienas iš būdų, inkorporuojantis tiek reklamos, tiek pardavimų skatinimo komponentus – vitrinų ekspozicijos. Organizacijos privalo skirti didesnį dėmesį pardavimo vietai. Pirmiausia, ką pamato atėjęs vartotojas, yra vitrina, kuri netgi laikoma parduotuvės vizitine kortele. Dėl šios priežasties ypač svarbu sukurti kuo patrauklesnes vitrinas, kaip sąsajas tarp išorinio (gatvės) ir vidinio (parduotuvės) pasaulių. Straipsnio tikslas – teoriškai išanalizuoti marketinginę vitrinų ekspozicijos sampratą, atskleidžiant naudą organizacijom.
The relevance of the article is determined by the notion that business organizations are seeking for various measures for customers’ attraction and sales amount exaggeration, as an outcome of high levels of competition in any of business areas. Stimulation of impulsive purchases can be held as one of the methods for elevation of sales amounts. Impulsive purchases can be elevated employing advertising or various tools of sales promotion. Shop windows’ expositions can incorporate both – advertising and sales promotional – components. It can be stated that organizations should pay proper attention to sales area. Window can even be held as a shop’s visit card. Accordingly, attractive shop windows can be used as a link between external (street) and internal (shop) worlds. Therefore, the purpose of an article is to theoretically analyse the conception of shop windows expositions from marketing point of view, highlighting its benefits for organizations.