Vidinio marketingo įtaka organizacijos įvaizdžio formavimui
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2008 |
Šiuo metu paslaugų sektoriuje ES šalyse ir Lietuvoje sukuriama apie 60-70 proc. BVP ir tiek pat dabo vietų. Tokioms paslaugoms būdingos savybės, kaip nematerialumas, kokybės nepastovumas ir neatsiejamumas, labiausiai išryškina jas teikiančių darbuotojų svarbą bei išskirtinę galią formuojant organizacijos trokštamą įvaizdį. Šiame straipsnyje siekiama identifikuoti vidinius paslaugų organizacijos įvaizdžio formavimo veiksnius, kurie per poveikį darbuotojams ir jų tiesioginę sąveiką su vartotojais sukuria kokybės patirtį, įtvirtina pasitikėjimą, polinkį rekomenduoti bei įtvirtinti trokštamą įvaizdį.
Nowadays more than sixty percent of GNP and workplaces over the modern world are created in the service sector. However service organizations face more difficulties in differentiating their products because of the temporality, lack of tangibility and reliance. The key component of these organizations are their employees, participating in the chain of value creation, and directly facing, impressing and infuencing customers by creating "moments of truth" and after all - by affecting their perception creating and reinforcing the desider corporate image. This article is dedicated to explore the essential link between the formation of corporate image and the impact of internal marketing and its activities upon the employees.[...]