Mokinių karjeros kompetencijos plėtojimas profesinėje mokykloje vertinant mokymosi pasiekimus
Date |
---|
2008 |
Šiame straipsnyje charakterizuojamas mokinių karjeros kompetencijos plėtojimas per mokymosi pasiekimų vertinimą. Šiandien mokymosi pasiekimų verinimas tampa lygiai taip pat aktualus kaip ir karjeros planavimas. Dažnai šie abu procesai nagrinėjami kaip atskiri, nors galima pastebėti, kad, siekiant tobulinti mokymosi pasiekimų vertinimą reikia suvokti tai, jog vertinimas pirmiausia turi būti orientuotas į mokinių karjeros kompetencijos plėtojimą.
This article characterizes the developement of the learners‘ career competence through the evaluation of learning outcomes. The evaluation of learning outcomes today becomes as topical as career planning. Quite often these two processes are analyzed as separate ones, though it should be noted that, seeking to improve the evaluation of learning outcomes, ir is first necessary to realize that evaluation should be in the first place oriented towards the development of the learners‘ career competence.