Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/38969
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Geležinienė, Renata;Ruškus, Jonas;Balčiūnas, Sigitas
Title: Mokytojų veiklų, ugdant emocijų ir elgesio sutrikimų turinčus vaikus, tipologizavimas
Other Title: Typology of teachers' activities in educating a child with emotional and behaviour difficulties
Is part of: Specialusis ugdymas = Special Education. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla., 2008, nr. 2(19)
Extent: p. 45-58
Date: 2008
Keywords: Mokytojų veikla;Veiklos tipai;Mokiniai;Elgesio sutrikimas;Emocinis sutrikimas;EBD student;Emotional difficulties;Behaviour difficulties;Teachers activities;Teachers experiences
Abstract: Straipsnyje apibūdinama mokytojų, ugdančių emocijų ir elgesio sutrikimų turinčius mokinius, veiklų tipologija ir dermė. Klasterinės analizės metodu pagal požymius, turinčius esminę reikšmę realiam ugdymui, buvo išskirti mokytojų veiklos tipai. Sudarytas 7 klasterių interpretuotinas modelis. Mokytojų veiklų, apibūdinančių 36 mokinių atvejus, analizė atskleidė įvairiapusį bendrojo lavinimo mokyklos kontekstą: nuo įgalinančios mokytojo veiklos iki socialinę atskirtį konstruojančios veiklos. Mokinių atvejų analizė pagal mokytojų veiklos tipologiją atskleidė mokytojų veiklų menką suderinamumą
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/38969
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Šiaulių universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

97
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

12
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.