Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/38969
Mokytojų veiklų, ugdant emocijų ir elgesio sutrikimų turinčus vaikus, tipologizavimas
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Author(s)
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Geležinienė, Renata | ||
Title [lt]
Mokytojų veiklų, ugdant emocijų ir elgesio sutrikimų turinčus vaikus, tipologizavimas
Other Title [en]
Typology of teachers' activities in educating a child with emotional and behaviour difficulties
Is part of
Specialusis ugdymas = Special Education. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla., 2008, nr. 2(19)
Date Issued
Date |
---|
2008 |
Publisher
Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla
Extent
p. 45-58
Abstract (lt)
Straipsnyje apibūdinama mokytojų, ugdančių emocijų ir elgesio sutrikimų turinčius mokinius, veiklų tipologija ir dermė. Klasterinės analizės metodu pagal požymius, turinčius esminę reikšmę realiam ugdymui, buvo išskirti mokytojų veiklos tipai. Sudarytas 7 klasterių interpretuotinas modelis. Mokytojų veiklų, apibūdinančių 36 mokinių atvejus, analizė atskleidė įvairiapusį bendrojo lavinimo mokyklos kontekstą: nuo įgalinančios mokytojo veiklos iki socialinę atskirtį konstruojančios veiklos. Mokinių atvejų analizė pagal mokytojų veiklos tipologiją atskleidė mokytojų veiklų menką suderinamumą.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-5369
Other Identifier(s)
VDU02-000005725