Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/38963
Options
Studentų aktyvaus - empatiško klausymosi gebėjimų reikšmė „gero klausytojo“ vertinimui
Type of publication
Konferencijų tezės nerecenzuojamame leidinyje / Conference theses in non-peer-reviewed publication (T2)
Title
Studentų aktyvaus - empatiško klausymosi gebėjimų reikšmė „gero klausytojo“ vertinimui
Is part of
Quo vadis, psichologija? : kongreso pranešimų santraukų leidinys, 2014, gegužės 9-11 d., Kaunas. Kaunas : Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, 2014
Date Issued
Date Issued |
---|
2014 |
Publisher
Kaunas : Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, 2014
Extent
p. 123-124
Field of Science
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISBN (of the container)
9789955153481
Other Identifier(s)
VDU02-000015487