Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/38963
Type of publication: Konferencijų tezės nerecenzuojamuose leidiniuose / Conference theses in non-peer-reviewed publications (T2)
Field of Science: Psichologija / Psychology (S006)
Author(s): Kasiliauskytė, Dainora;Žardeckaitė-Matulaitienė, Kristina
Title: Studentų aktyvaus - empatiško klausymosi gebėjimų reikšmė „gero klausytojo“ vertinimui
Is part of: Quo vadis, psichologija? : kongreso pranešimų santraukų leidinys, 2014, gegužės 9-11 d., Kaunas. Kaunas : Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, 2014
Extent: p. 123-124
Date: 2014
Keywords: Studentai;Aktyvaus - empatiško klausymosi gebėjimai;„Gero klausytojo“ elgesys;Vertinimas
ISBN: 9789955153481
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/38963
Affiliation(s): Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.51 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

132
checked on Nov 1, 2019

Download(s)

10
checked on Nov 1, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.