Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/38963
Type of publication: conference paper
Type of publication (PDB): Konferencijų tezės nerecenzuojamuose leidiniuose / Conference theses in non-peer-reviewed publications (T2)
Field of Science: Psichologija / Psychology (S006)
Author(s): Kasiliauskytė, Dainora;Žardeckaitė-Matulaitienė, Kristina
Title: Studentų aktyvaus - empatiško klausymosi gebėjimų reikšmė „gero klausytojo“ vertinimui
Is part of: Quo vadis, psichologija? : kongreso pranešimų santraukų leidinys, 2014, gegužės 9-11 d., Kaunas. Kaunas : Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, 2014
Extent: p. 123-124
Date: 2014
Keywords: Studentai;Aktyvaus - empatiško klausymosi gebėjimai;„Gero klausytojo“ elgesys;Vertinimas
ISBN: 9789955153481
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/38963
Affiliation(s): Psichologijos katedra
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.51 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

89
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

9
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.