Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/38772
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Lionikaitė, Jūratė
Title: Vidinis marketingas, jo poveikis ir reikšmė paslaugų organizacijoje
Other Title: Internal marketing, its need and meaning to service organizations
Is part of: Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Lietuvos ūkio vystymas ES erdvėje: procesai ir tendencijos: vienuoliktoji respublikinė doktorantų ir magistrantų konferencija, Kaunas, 2008 m. balandžio 25 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas., 11 (2008)
Extent: p. 75-83
Date: 2008
Keywords: Marketingas;Vidinis marketingas;Žmogiškieji ištekliai;Organizacija;Paslaugų organizacija
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/38772
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

85
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

15
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.