Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/38705
Vartotojų lojalumo reikšmė marketingo orientacijų evoliucijoje
Type of publication
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Author(s)
Title [lt]
Vartotojų lojalumo reikšmė marketingo orientacijų evoliucijoje
Other Title [en]
Importance of customer loyalty in the evolution of marketing orientation
Is part of
Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Lietuvos ūkio vystymas ES erdvėje: procesai ir tendencijos: vienuoliktoji respublikinė doktorantų ir magistrantų konferencija, Kaunas, 2008 m. balandžio 25 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas., 11 (2008)
Date Issued
Date |
---|
2008 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Extent
p. 130-134
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1822-6736
Other Identifier(s)
VDU02-000005626