Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/38041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSūnelaitytė, Agnė-
dc.contributor.authorŽydžiūnaitė, Vilma-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2018-10-06T14:39:40Z-
dc.date.available2018-10-06T14:39:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn18223648-
dc.identifier.otherVDU02-000015236-
dc.identifier.urihttp://www.svako.lt/UserFiles/File/Leidybos%20centras/2013-2014/PSTP_13_2014%2003%2010.pdf-
dc.description.abstractŠiame straipsnyje pristatomos besimokančiųjų (naujų darbuotojų), mokytojų ir darbdavių nuomonės apie moksleivių (pa)rengimą darbo pasauliui Lietuvos kontekste, realizuojant profesinį mokymą po pagrindinės mokyklos. Iki šiolei stokojama tyrimų įrodymais grįstų argumentų apie realioms darbo vietoms reikalingus, aktualius ir naudingus įgūdžius ypač fokusuojantis į profesinio mokymo po pagrindinės mokyklos kontekstą. todėl straipsnyje pristatomi kokybinio tyrimo rezultatai yra aktualūs ir nauji nacionaliniu ir tarptautiniu mastu. duomenys tyrimui rinkti fokusinių grupių interviu. Imtį sudarė 24 tyrimo dalyviai. duomenų analizės metu identifikuotos kokybinės kategorijos, tokios kaip ugdymas realiam su darbo vieta susijusiam kontekstui, pasitenkinimas įgytomis žiniomis bei įgūdžiais ir poreikis profesinio mokymo po pagrindinės mokyklos tobulinimui. Realiai darbo vietai aktualūs įgūdžiai, perkeliamosios pagrindinės kompetencijos, pasitenkinimas mokymosi rezultatų taikymu bei nuolatinės pastangos vystyti profesinį mokymą po pagrindinės mokyklos tyrimo rezultatuose aprašomi kaip charakteristikos, kurios apibrėžia tinkamą profesinio mokymo absolventų pasirengimą darbo pasauliuilt
dc.description.abstractIn this paper the training of students for the world of work in post-compulsory vocational education from the perspectives of students, teachers and employers in the context of Lithuania is characterized. As there is still little research-based evidence regarding the real-workplacerelated skills acquired in post-compulsory vocational education, there are presented findings of a qualitative descriptive study. Data were collected by focus-group interview. The sample consisted of 24 participants. In the research were identified the qualitative categories, such as, an education for real-workplace-related context; satisfaction with the acquired knowledge and skills; and the need for post-compulsory vocational education improvement. Real-workplacerelated skills and transferable core competencies, satisfaction with and utilisation of learning outcomes and constant attempts to develop post-compulsory vocational education are presented as characteristics that determine proper graduates’ preparedness for the world of worken
dc.description.sponsorshipEdukologijos tyrimų institutas-
dc.description.sponsorshipSocialinių mokslų fakultetas-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.description.sponsorshipŠv. Ignaco Lojolos kolegija-
dc.format.extentp. 134-143-
dc.language.isoen-
dc.relation.ispartofProfesinės studijos: teorija ir praktika. Šiauliai : Šiaulių valstybinė kolegija, 13 (2014)-
dc.relation.isreferencedbyIndexCopernicus-
dc.subjectProfesinis mokymas po pagrindinės mokykloslt
dc.subjectDarbo vietai aktualūs įgūdžiailt
dc.subjectLietuvalt
dc.subjectPost-compulsory vocational educationen
dc.subjectReal-workplace-related skillsen
dc.subjectLithuaniaen
dc.subject.classificationStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)-
dc.subject.otherEdukologija / Education (S007)-
dc.titleTraining of students for the world of work : perceptions of new employees, teachers and employersen
dc.title.alternativeStudentų rengimas darbo pasauliui: naujų darbuotojų, pedagogų ir darbdavių nuomonėslt
dc.typeresearch article-
dcterms.bibliographicCitation29-
dc.date.updated2014-11-13T14:13Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "15236"}, "publisher": {"other": ["Šiaulių valstybinė kolegija"], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": true}, "issn": ["1822-3648"], "code": "S4", "subject": ["S007"], "url": ["http://www.svako.lt/UserFiles/File/Leidybos%20centras/2013-2014/PSTP_13_2014%2003%2010.pdf"], "country": "LT", "language": "en", "area": "S", "original": true, "pages": 10, "sheets": 0.714, "timestamp": "20141113141354.0", "account": {"year": 2014, "late": false}, "na": 2, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.5, "aip": 2, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.25, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "0", "unit": {"name": "Švietimo akademija", "id": "08", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "0", "unit": {"name": "Edukologijos tyrimų institutas", "id": "0802", "level": "2", "type": "ins", "research": "1", "status": "0"}}}, {"create": false, "contribution": 0.25, "name": "Šv. Ignaco Lojolos kolegija", "id": "302485644"}], "id": "03F700DB14C4B3AD6843AD2E819457CD", "lname": "Sūnelaitytė", "fname": "Agnė", "status": "0", "name": "Sūnelaitytė, Agnė"}, {"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Socialinių mokslų fakultetas", "id": "07", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "0"}}], "id": "18101358849261760CE79790C73E6C23", "lname": "Žydžiūnaitė", "fname": "Vilma", "status": "1", "orcid": "0000-0002-4455-9653", "name": "Žydžiūnaitė, Vilma"}]}-
local.typeS-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptSocialinių mokslų fakultetas-
crisitem.author.deptEdukologijos tyrimų institutas-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
marc.xml10.28 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

23
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

11
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.