Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/37856
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Bakanauskas, Arvydas Petras;Liesionis, Vytautas
Title: Kaštų-vertės kainos nustatymo modelis Žaliojo marketingo komplekse
Other Title: Cost-value pricing model in Green marketing mix
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 2002, nr. 24
Extent: p. 21-32
Date: 2002
Keywords: Žaliasis marketingas;Kainodara
Abstract: Straipsnyje autoriai apžvelgia marketingo koncepcijų evoliuciją, žaliojo marketingo sampratą, akcentuoja kainodaros svarbą marketingo komplekse. Nagrinėjama vartotojų suvokiamos produkto vertės analizės svarba jo priimamiems pirkimo sprendimams. Vertinamos kaštų - vertės kainos nustatymo modelio panaudojimo perspektyvos žaliojo marketingo komplekse
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/37856
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml9.97 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

178
checked on Sep 7, 2020

Download(s)

22
checked on Sep 7, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.