Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/37856
Kaštų-vertės kainos nustatymo modelis Žaliojo marketingo komplekse
Type of publication
Straipsnis kitame recenzuojamame leidinyje / Article in other peer-reviewed edition (S5)
Title [lt]
Kaštų-vertės kainos nustatymo modelis Žaliojo marketingo komplekse
Other Title [en]
Cost-value pricing model in Green marketing mix
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 2002, nr. 24
Journal Volume Title
orga
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2002 | 24 | 21 | 32 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Abstract (lt)
Straipsnyje autoriai apžvelgia marketingo koncepcijų evoliuciją, žaliojo marketingo sampratą, akcentuoja kainodaros svarbą marketingo komplekse. Nagrinėjama vartotojų suvokiamos produkto vertės analizės svarba jo priimamiems pirkimo sprendimams. Vertinamos kaštų - vertės kainos nustatymo modelio panaudojimo perspektyvos žaliojo marketingo komplekse.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000000691
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access