Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/37856
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Bakanauskas, Arvydas Petras;Liesionis, Vytautas
Title: Kaštų-vertės kainos nustatymo modelis Žaliojo marketingo komplekse / Arvydas Bakanauskas, Vytautas Liesionis
Other Title: Cost-value pricing model in Green marketing mix
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 2002, nr. 24
Extent: p. 21-32
Date: 2002
Keywords: Žaliasis marketingas;Kainodara
Abstract: Straipsnyje autoriai apžvelgia marketingo koncepcijų evoliuciją, žaliojo marketingo sampratą, akcentuoja kainodaros svarbą marketingo komplekse. Nagrinėjama vartotojų suvokiamos produkto vertės analizės svarba jo priimamiems pirkimo sprendimams. Vertinamos kaštų - vertės kainos nustatymo modelio panaudojimo perspektyvos žaliojo marketingo komplekse
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/37856
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml9.97 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

142
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.