Žinių perdavimas paslaugų sektoriuje naujosios ekonomikos kontekste
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2002 | 22 | 163 | 174 |
Straipsnyje analizuojami žinių perdavimo paslaugų sektoriuje procesai naujosios ekonomikos kontekste, jį suprantant kaip žinių turinio padidėjimą rinkos santykiuose. Nagrinėjama, ar egzistuojantys šiuo metu žinių kanalai, tradiciškai suprantami kaip gamybos, o ne paslaugų atributas, yra taip pat tinkami žinių perdavimui augančiame paslaugų sektoriuje. Siūlomas analizei modelis apima žinių subjektus (žinių turėtojus ir gavėjus), dalyvaujančius žinių mainuose tam tikroje institucinėje aplinkoje. Straipsnyje pateikiamas išsamus šiuo metu būdingų gamybos ir paslaugų sektoriams žinių perdavimo kanalų sаrašas, žinių perdavimo kanalai lyginami, atsižvelgiant į skirtingų veiklos sektorių specifiką.
This article examines the processes of knowledge transfer in service sector in the context of new economic reality, characterised by the growth of knowledge contents in market relations. An important focus is given to exploration whether the knowledge transfer channels, traditionally understood as attributes to manufacturing sector, are applicable to the growing service sector. The proposed model for analysis includes actors of knowledge transfer (knowledge holders and knowledge recipients) exchanging knowledge via knowledge transfer channels in a certain institutional environment. The analysis presented suggests a list and detailed comparison in terms of different sectors of activity of knowledge transfer channels currently relevant both to service and manufacturing sectors.