Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/37302
Tarptautinio produktų gyvavimo ciklo teorijos įtaka marketingo sprendimams
Type of publication
Straipsnis kitame recenzuojamame leidinyje / Article in other peer-reviewed edition (S5)
Author(s)
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Title [lt]
Tarptautinio produktų gyvavimo ciklo teorijos įtaka marketingo sprendimams
Other Title [en]
The influence of theory in international product life cycle on marketing decisions
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 1997, nr. 4
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
1997 | 4 | 243 | 251 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Description
Gauta 1997
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000000357
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access