Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/37185
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Politikos mokslai / Political sciences (S002)
Author(s): Balčytienė, Auksė
Title: Apie naujosios žiniasklaidos kuriamas iliuzijas
Other Title: The illusions created by the latest mass media
Is part of: Sociologija : mintis ir veiksmas. Klaipėda : KU Sociologijos katedra., 2000, nr. 3-4
Extent: p. 72-77
Date: 2000
Keywords: Naujoji žiniasklaida;Interaktyvumas;Patirtinis pažinimas
Abstract: Šiame straipsnyje atskleidžiamas naujosios žiniasklaidos kūrinių dvilypis pradas: nors daugelis autorių naujosios žiniasklaidos interaktyvumą pateikia kaip unikalią savybę, kuri suteikia galios tiek kūrėjui, tiek skaitytojui, tačiau dažnai pamiršta, kad išsilaisvinimas gali įviliotiį pažadų pinkles. Straipsnyje remiamasi išsamiais individo elgesio tyrimais, kurie rodo, kad tik pasiekęs reflektyviojo pažinimo būseną, skaitytojas geba įvertinti kognityvinius sunkumus, susijusius su interaktyviuoju darbu
Internet: http://www.ku.lt/mokslas/zurnalai/sociologija-mintis-ir-veiksmas/archyvas/2000-3-4/
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

77
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

8
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.