Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/37185
Apie naujosios žiniasklaidos kuriamas iliuzijas
Type of publication
Straipsnis kitame recenzuojamame leidinyje / Article in other peer-reviewed edition (S5)
Author(s)
Title [lt]
Apie naujosios žiniasklaidos kuriamas iliuzijas
Other Title [en]
The illusions created by the latest mass media
Is part of
Sociologija : mintis ir veiksmas. Klaipėda : KU Sociologijos katedra., 2000, nr. 3-4
Date Issued
Date |
---|
2000 |
Publisher
Klaipėda : KU Sociologijos katedra
Extent
p. 72-77
Abstract (lt)
Šiame straipsnyje atskleidžiamas naujosios žiniasklaidos kūrinių dvilypis pradas: nors daugelis autorių naujosios žiniasklaidos interaktyvumą pateikia kaip unikalią savybę, kuri suteikia galios tiek kūrėjui, tiek skaitytojui, tačiau dažnai pamiršta, kad išsilaisvinimas gali įviliotiį pažadų pinkles. Straipsnyje remiamasi išsamiais individo elgesio tyrimais, kurie rodo, kad tik pasiekęs reflektyviojo pažinimo būseną, skaitytojas geba įvertinti kognityvinius sunkumus, susijusius su interaktyviuoju darbu.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-3358
Other Identifier(s)
VDU02-000000267