Brand'as ir vartotojas : prekės ženklo "portreto" struktūra
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Iždonaitė, Inga | ||
Date |
---|
2008 |
Prekės identifikavimas, kaip išskirtinumo ir prielankumo tam tikrai prekei sukūrimo mokslas ar netgi menas jau yra seniai žinomas rinkodaroje. Tačiau dar nedaugelis įmonių suvokia prekės identifikavimo svarbą ir teikiamus privalumus, nors tai turėtų būti svarbi rinkodaros politikos dalis, sąlygojanti įmonės išlikimo, veiklos vykdymo rinkoje galimybes, kurios savo ruožtu sąlygoja didesnes pardavimo apimtis, gerą įmonės vardą ir vartotojų lojalumo siūlomai įmonės prekei pasiekimą. Straipsnyje pateikiama prekės ženklo ir brand‘o pozicijos samprata, jų tarpusavio santykis, prekės markės ir brand‘o vertė bei ryšys su vartotojais, nustatant jų apsisprendimo teorinius aspektus.
Product identification is presented as a science of product originality creation or the art of marketing field. However, only several organizations perceive the importance of product identification and advantages; even though, it is an important part of product policy formulating the possibilities of organization marketing activities, influencing increased sales volumes, positive organization image, and customer loyalty for a product. The article focuses on the perception of trademark and brand positioning, their interrelationship, and their relationship towards consumers as well as theoretical consumer decisions.