Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36451
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Žemgulienė, Jolanta
Title: Paslaugų produktyvumo koncepcija
Other Title: Concept of service productivity
Is part of: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 2009, nr. 49, p. 125-136
Date: 2009
Keywords: Produktyvumas;Efektyvumas;Productivity;Efficiency
Abstract: Straipsnyje nagrinėjama produktyvumo problema paslaugų sektoriuje. Straipsnio tikslas – išnagrinėjus mokslinėje literatūroje pateikiamus paslaugų produktyvumo tyrimus, sudaryti konceptualų paslaugų produktyvumo modelį, paaiškinantį pagrindinius produktyvumo veiksnius paslaugų sferoje. Tyrimo metodas – loginė mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas.
The productivity problem discussed in this article focuses on a conceptual analysis of productivity in the service sector. The author having analyzed the existing research on service productivity aims at framing a conceptual model of service productivity that could highlight the main productivity factors in the service sector. The used research method is logical analysis of scientific literature.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36451
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2009, nr. 49

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

31
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

191
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.