Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36403
Web 2.0 implications on marketing
Author(s)
Author |
---|
Mazurek, Grzegorz |
Title [en_US]
Web 2.0 implications on marketing
Other Title [lt_LT]
Web 2.0 reikšmė rinkodaroje
Is part of
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 2009, nr. 51, p. 69-82
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2009 | 51 | 69 | 82 |
Abstract
The paper presents the analysis of two related terms – Web 2.0 and marketing; the authors analyses critically the most important issues regarding Web 2.0 impact on marketing. The paper shows what is the current understanding of the phenomenon among marketers, how they use it and on what scale.
Straipsnyje autorius tiria du susijusius laukus – Web 2.0 ir rinkodarą; analizuojami svarbiausi klausimai, susiję su Web 2.0 įtaka rinkodarai. Atskleidžiama, kokia yra dabartinė šio fenomeno samprata tarp rinkodaros specialistų bei kaip ir kokiu mastu jie jį naudoja.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
ISSN
2335-8750
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access