Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36387
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Vaitkienė, Rimgailė;Pilibaitytė, Vestina
Title: Vertės vartotojui kūrimo ir santykių su vartotojais vystymo procesų integravimo galimybių tyrimas
Other Title: Processes of customer value creation and relationship development integration possibilities
Is part of: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 2009, nr. 50, p. 109-125
Date: 2009
Keywords: Vertė vartotojui;Vertės vartotojui kūrimo procesas;Santykių gyvavimo ciklas;Santykių marketingas;Consumer perceived value;Relationship marketing;Consumer perceived value creation process;Relationship life cycle
Abstract: Straipsnyje, susiejus vertės vartotojui kūrimo procesą su santykių gyvavimo ciklu, pateikiamas hipotetinis vertės vartotojui kūrimo bei santykių vystymo procesus integruojantis modelis. Pastarąjį modelį siekta patikrinti remiantis ekspertų vertinimo tyrimo metu atskleistais santykių gyvavimo ciklo ir vertės vartotojui kūrimo ir vystymo procesų ypatumais organizacijose, kurių verslo procesai yra orientuoti į ilgalaikių santykių su vartotojais palaikymą. Tyrimo rezultatų apibendrinimas ir interpretacija leido daryti apibendrinančią išvadą, kad vertės vartotojui kūrimo ir vystymo procesas organizacijai inicijuojant, kuriant, vystant bei palaikant santykius su vartotojais, realiai rinkoje veikiančiose organizacijose nevyksta nuosekliai, kaip pateikiama analizuotoje mokslinėje literatūroje.
The article overviews the links between the customer perceived value creation and the relationship development process. It presents the model integrating the processes of consumer perceived value creation and consumer relationship development. The model which integrates the above-mentioned processes was verified by using the method of assessment by the experts. The summing up of the research results revealed that in practice the value creation and relationship development process of the analysed organisations does not evolve in the same way that scientific literature unfolds.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36387
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2009, nr. 50

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

41
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

369
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.