Vertės vartotojui kūrimo ir santykių su vartotojais vystymo procesų integravimo galimybių tyrimas
Author |
---|
Vaitkienė, Rimgailė |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2009 | 50 | 109 | 125 |
Straipsnyje, susiejus vertės vartotojui kūrimo procesą su santykių gyvavimo ciklu, pateikiamas hipotetinis vertės vartotojui kūrimo bei santykių vystymo procesus integruojantis modelis. Pastarąjį modelį siekta patikrinti remiantis ekspertų vertinimo tyrimo metu atskleistais santykių gyvavimo ciklo ir vertės vartotojui kūrimo ir vystymo procesų ypatumais organizacijose, kurių verslo procesai yra orientuoti į ilgalaikių santykių su vartotojais palaikymą. Tyrimo rezultatų apibendrinimas ir interpretacija leido daryti apibendrinančią išvadą, kad vertės vartotojui kūrimo ir vystymo procesas organizacijai inicijuojant, kuriant, vystant bei palaikant santykius su vartotojais, realiai rinkoje veikiančiose organizacijose nevyksta nuosekliai, kaip pateikiama analizuotoje mokslinėje literatūroje.
The article overviews the links between the customer perceived value creation and the relationship development process. It presents the model integrating the processes of consumer perceived value creation and consumer relationship development. The model which integrates the above-mentioned processes was verified by using the method of assessment by the experts. The summing up of the research results revealed that in practice the value creation and relationship development process of the analysed organisations does not evolve in the same way that scientific literature unfolds.