Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36124
Sporto paslaugų kokybės vertinimas : teorinis aspektas
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [lt]
Sporto paslaugų kokybės vertinimas : teorinis aspektas
Other Title [en]
Sports services’ quality assessment : theoretical aspect
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2010, T. 53
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2010 | 53 | 99 | 110 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Extent
p. 99-110
Abstract (lt)
Straipsnyje apibrėžiama sporto paslaugos samprata. Aptariamas paslaugos kokybės vertinimo tikslas – nustatyti, ar vykdoma veikla faktiškai atitinka laukiamą idealią įsivaizduojamą veiklą. Analizuojamas vartotojų lūkesčių ir suvoktos paslaugos kokybės matavimo būdas – SERVQUAL metodika.
Abstract (en)
The authors define the concept of sports service. The article deals with the objective of service quality evaluation, which is defined as the aim to determine if the pursued activity corresponds to the ideal expected performance. There are analyzed consumer expectations and the perception of the service quality measurement method (SERVQUAL methodology).
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000008415
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access