Lojalių vartotojų galimos pakeitimo elgsenos formavimosi modelis
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2010 | 53 | 127 | 142 |
Straipsnyje analizuojama lojalių vartotojų pakeitimo elgsena1 bei ją formuojantys veiksniai. Įvertinant vartotojų lojalumo formavimąsi neobiheivioristinės lojalumo koncepcijos kontekste bei pakeitimo elgsenos formavimosi prielaidas, sudaromas lojalių vartotojų galimos pakeitimo elgsenos formavimosi modelis. Modelis atskleidžia funkcinius ryšius tarp vartotojų lojalumą ir pakeitimo elgseną išreiškiančių kintamųjų, pagrindžia lojalių vartotojų pakeitimo elgsenos atsiradimo galimybę bei gali padėti organizacijoms nusistatyti jų lojalių vartotojų galimą pakeitimo elgseną formuojančius veiksnius.
The paper presents the analysis of switching behavior and factors involved in the formation of customer switching behavior in the context of customer loyalty. Evaluating preconditions of customer loyalty formation in the context of the neo-behaviouristic customer loyalty concept and preconditions of the customer switching behaviour formation, there is presented the model of formation of potential switching behaviour of loyal customers. The model shows functional links between customer loyalty and customer switching behaviour variables, validates the possibility of loyal customers’ switching behaviour occurrence and helps companies to establish their loyal customers-specific factors that affect potential switching behaviour.