Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36122
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Zikienė, Kristina
Title: Lojalių vartotojų galimos pakeitimo elgsenos formavimosi modelis
Other Title: The model of formation of potential switching behavior of loyal customers
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2010, T. 53
Extent: p. 127-142
Date: 2010
Keywords: Vartotojų lojalumas;Pakeitimo elgsena;Pakeitimo elgseną iššaukiantys veiksniai;Pakeitimo elgseną stabdantys veiksniai;Customer loyalty;Switching behaviour;Factors supporting customer switching behaviour;Factors repressing customer switching behaviour
Abstract: Straipsnyje analizuojama lojalių vartotojų pakeitimo elgsena1 bei ją formuojantys veiksniai. Įvertinant vartotojų lojalumo formavimąsi neobiheivioristinės lojalumo koncepcijos kontekste bei pakeitimo elgsenos formavimosi prielaidas, sudaromas lojalių vartotojų galimos pakeitimo elgsenos formavimosi modelis. Modelis atskleidžia funkcinius ryšius tarp vartotojų lojalumą ir pakeitimo elgseną išreiškiančių kintamųjų, pagrindžia lojalių vartotojų pakeitimo elgsenos atsiradimo galimybę bei gali padėti organizacijoms nusistatyti jų lojalių vartotojų galimą pakeitimo elgseną formuojančius veiksnius
The paper presents the analysis of switching behavior and factors involved in the formation of customer switching behavior in the context of customer loyalty. Evaluating preconditions of customer loyalty formation in the context of the neo-behaviouristic customer loyalty concept and preconditions of the customer switching behaviour formation, there is presented the model of formation of potential switching behaviour of loyal customers. The model shows functional links between customer loyalty and customer switching behaviour variables, validates the possibility of loyal customers’ switching behaviour occurrence and helps companies to establish their loyal customers-specific factors that affect potential switching behaviour
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36122
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/36122/1/ISSN2335-8750_2010_N_53.PG_127-142.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/36122
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2010, nr. 53
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml9.92 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

128
checked on Nov 2, 2019

Download(s)

52
checked on Nov 2, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.