Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/35812
Consumer social responsibility: example of cycling service
Author(s)
Author |
---|
Jesevičiūtė-Ufartienė, Laima |
Title [en_US]
Consumer social responsibility: example of cycling service
Other Title [lt_LT]
Socialiai atsakingas vartotojas: dviračių paslaugų pavyzdys
Is part of
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 2017, nr. 78, p. 49-60
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2017 | 78 | 49 | 60 |
Abstract
The article presents research on consumer social responsibility based on the example of cycling service. The author analyses the tourism sector determining a relation between socially responsible behaviour of an organization and consumer behaviour.
Straipsnyje pristatomi vartotojų socialinės atsakomybės tyrimo rezultatai analizuojant dviračių paslaugas kaip pavyzdį. Analizuojant su turizmo sektoriumi siejamą atvejį, straipsnyje nustatoma socialiai atsakingos elgsenos sąsaja tarp organizacijos ir jos vartotojo.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
ISSN
2335-8750
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access
Creative Commons License