Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/35812
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Jesevičiūtė-Ufartienė, Laima
Title: Consumer social responsibility: example of cycling service
Other Title: Socialiai atsakingas vartotojas: dviračių paslaugų pavyzdys
Is part of: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 2017, nr. 78, p. 49-60
Date: 2017
Keywords: Social responsibility;Cycling tourism;Consumer behaviour;Tracking research;Social responsibility of organization;Socialinė atsakomybė;Dviračių turizmas;Vartotojų elgsena;Stebėsenos metodas;Organizacijos socialinė atsakomybė
Abstract: The article presents research on consumer social responsibility based on the example of cycling service. The author analyses the tourism sector determining a relation between socially responsible behaviour of an organization and consumer behaviour.
Straipsnyje pristatomi vartotojų socialinės atsakomybės tyrimo rezultatai analizuojant dviračių paslaugas kaip pavyzdį. Analizuojant su turizmo sektoriumi siejamą atvejį, straipsnyje nustatoma socialiai atsakingos elgsenos sąsaja tarp organizacijos ir jos vartotojo.
Internet: https://dx.doi.org/10.1515/mosr-2017-0015
https://hdl.handle.net/20.500.12259/35812
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2017, nr. 78

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

22
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

15
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons