Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/35166
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Augustinienė, Aldona;Pocienė, Tautvilė
Title: Priešmokyklinio amžiaus vaikų žodyno turtinimo, taikant skaitmeninius mokymosi objektus, galimybės
Other Title: The possibilities to develop vocabulary of preschool children using digital learning objects
Is part of: Holistinis mokymasis, 2016, nr. 2, p. 43-58
Date: 2016
Keywords: Žodyno turtinimas;Priešmokyklinio amžiaus vaikai;Skaitmeniniai mokymosi objektai;Vocabulary development;Pre-school children;Digital learning objects
Abstract: SMO naudojimas gali būti veiksminga priemonė vaikų aktyviajam žodynui turtinti. Straipsnyje pristatomas ugdomasis eksperimentas, kuriuo remiantis nustatyti skaitmeninių mokymosi objektų, skirtų priešmokyklinio amžiaus vaikų žodynui turtinti, principai, galimybės ir metodai.
Digital learning objects is an effective tool for the enrichment of children’s active vocabulary. Educational experiment method was used to identify the possibilities, principles and methods of the application of digital learning objects to develop vocabulary of preschool children.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/35166
https://hdl.handle.net/20.500.12259/35166
Appears in Collections:Holistinis mokymasis / Holistic Learning 2016, nr. 2

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

206
checked on Nov 5, 2019

Download(s)

276
checked on Nov 5, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.