Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/35166
Priešmokyklinio amžiaus vaikų žodyno turtinimo, taikant skaitmeninius mokymosi objektus, galimybės
Author(s)
Author |
---|
Augustinienė, Aldona |
Title [lt_LT]
Priešmokyklinio amžiaus vaikų žodyno turtinimo, taikant skaitmeninius mokymosi objektus, galimybės
Other Title [en_US]
The possibilities to develop vocabulary of preschool children using digital learning objects
Is part of
Holistinis mokymasis, 2016, nr. 2, p. 43-58
Journal Title
Journal Issue Title
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2016 | 2 | 43 | 58 |
Abstract
SMO naudojimas gali būti veiksminga priemonė vaikų aktyviajam žodynui turtinti. Straipsnyje pristatomas ugdomasis eksperimentas, kuriuo remiantis nustatyti skaitmeninių mokymosi objektų, skirtų priešmokyklinio amžiaus vaikų žodynui turtinti, principai, galimybės ir metodai.
Digital learning objects is an effective tool for the enrichment of children’s active vocabulary. Educational experiment method was used to identify the possibilities, principles and methods of the application of digital learning objects to develop vocabulary of preschool children.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
ISSN
2351-7409
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access