Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/34055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTijūnėlienė, Ona
dc.date.accessioned2017-03-21T06:47:21Z
dc.date.available2017-03-21T06:47:21Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn2335-8785
dc.identifier.urihttps://eltalpykla.vdu.lt/1/34055
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/34055-
dc.description.abstractMonografijoje filosofiniu, teologiniu, psichologiniu bei edukologiniu aspektu analizuojama dvasingumo fenomenas. Tyrimais siekiama pagrįsti įvairias dvasingumo apraiškas kognityviniu, emociniu ir elgesio lygmenimis. Atlikto tyrimo rezultatai papildo kol kas negausius dvasingumo tyrinėjimo darbus. Tyrimui pasirinkta mažai tyrinėta studentų – būsimųjų religijos švietėjų – grupė.lt_LT
dc.language.isolten_US
dc.relation.ispartofSoter : religijos mokslo žurnalas, 2006, nr. 20(48), p. 179-183lt_LT
dc.rightsSutarties data 2006-10-02, nr. LLTI-00001, laisvai prieinamas internetelt_LT
dc.subjectMonografijalt_LT
dc.subjectReligijalt_LT
dc.subjectUgdymaslt_LT
dc.subjectMonographen_US
dc.subjectReligionen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.titleMonografijos apie būsimųjų religijos švietėjų dvasingumo ugdymo galimybes universitete mokslinė vertėlt_LT
dc.typeStraipsnis / Article
dc.subject.udc2 Religija / Religion
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:SOTER: religijos mokslo žurnalas / SOTER: Journal of Religious Science 2006, nr. 20(48)
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

14
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

12
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.