Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/34053
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBirk, Gerd
dc.date.accessioned2017-03-20T14:30:16Z
dc.date.available2017-03-20T14:30:16Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn2335-8785
dc.identifier.urihttps://eltalpykla.vdu.lt/1/34053
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/34053-
dc.description.abstractStraipsnyje pateikiama tikybos dėstymo Vokietijoje raidos istorinė apžvalga bei įstatyminis pagrindas, atkreipiant dėmesį į pastaruoju metu stiprėjančias laicistines tendencijas išstumti tikybą iš valstybinės mokyklos programos, sekant Prancūzijos pavyzdžiu. Kai kuriose šalyse Bažnyčios bendradarbiavimas švietimo ir ugdymo srityje grindžiamas įstatymais, kitose jos veikla toleruojama su išlygomis, dar kitose ji apskritai atskirta nuo valstybinės mokyklos. Vokietijoje tikybos mokymas viešojo ugdymo įstaigose yra bendras valstybės ir Bažnyčios uždavinys (rex mixta). Vadovaujantis sąžinės laisvės principu, besimokantiesiems paliekama teisė atsisakyti tikybos pamokų ir sudaroma galimybė lankyti alternatyvaus dalyko – etikos – pamokas. [...]lt_LT
dc.description.abstractThis article analysis the historical development and legitimate basis of religion teaching in German schools. The author reveals certain laicistic tendencies seeking to exclude religion teaching from general teaching programs of the public schools, according to French schooling model. The ongoing development of society, especially cultural pliuralism, changes of religion practice imply new challengies for religion teaching. The author comments the basic document of the German Bishops’ conference (issued 1974), providing guidelines for teaching religion in the public schools. He also reviews the latest documents of the German Bishops’ conference (issued 1996 and 2005) concerning the problems arising from the deformation of moral value system.en_US
dc.language.isodeen_US
dc.relation.ispartofSoter : religijos mokslo žurnalas, 2006, nr. 18(46), p. 57-65lt_LT
dc.rightsSutarties data 2006-10-02, nr. LLTI-00001, laisvai prieinamas internetelt_LT
dc.subjectTikybos mokymaslt_LT
dc.subjectMokyklalt_LT
dc.subjectBažnyčialt_LT
dc.subjectSinodo dokumentailt_LT
dc.subjectVisuomeniniai iššūkiailt_LT
dc.subjectReligionen_US
dc.subjectStudy and teachingen_US
dc.subjectCatholic Churchen_US
dc.titlePräsenz der Kirche in der modernen Gesellschaft am Beispiel Religionsunterrichtlt_LT
dc.title.alternativeTeaching of religion as part of church’s mission in contemporary societyen_US
dc.typeStraipsnis / Article
dc.subject.udc2 Religija / Religion
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:SOTER: religijos mokslo žurnalas / SOTER: Journal of Religious Science 2006, nr. 18(46)
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

22
checked on Dec 5, 2021

Download(s)

23
checked on Dec 5, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.