Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/33954
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Nickolaus, Reinhold;Abele, Stephan;Norwig, Kerstin
Title: Profesijos mokytojų rengimas penkiose Europos šalyse: lyginamoji analizė
Other Title: Vocational teacher education in five european countries – analysis and comparison
Is part of: Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos, 2009, nr. 17, p. 12-43
Date: 2009
Keywords: Europos profesijos mokytojų rengimo lyginamoji analizė;Comparison of European VET teacher education;Profesijos mokytojų kompetencijos;Profesijos mokytojų rengimo programa;Profesijos mokytojų rengimo kokybės užtikrinimas;VET teachers’ competencies;Curriculum of VET teacher education;Quality assurance of VET teachers’ education
Abstract: Europos Komisijai skatinant Europos Sąjungos narių bendradarbiavimą, penkių šalių institucijos, dalyvaujančios profesijos mokytojų rengime, vykdė projektą, kurio tikslas – sukurti profesijos mokytojų kvalifikacijos kėlimo sistemą. Profesijos mokytojų rengimo situacijos analizė projekto partnerių šalyse buvo panaudota kaip lyginamosios analizės pagrindas, leidžiantis pakeisti ir tobulinti koncepcijas vėlesniuose projekto etapuose. Siekiant išanalizuoti esamą padėtį, buvo sukurta metodika; ji, kartu su analizės rezultatais, pristatoma šiame straipsnyje. Išanalizuotieji aspektai sudaro galimybę toliau kritiškai aptarti problemas, į kurias būtina atsižvelgti Europos švietimo sistemų diegimo proceso metu.
Against the background of the European Commission’s endeavour to promote the cooperation between the EU member countries, institutions from five countries involved in VET teacher education have worked together in a project aiming at the development of systems for vocational teacher qualification improvement. The analysis of the current situation of VET teacher education in the different partner countries was taken as the basis for a comparison which as a result allowed developing improvement concepts during the subsequent course of the project. In order to analyse the present situations, a methodology was developed which will be presented along with the analysis and the results of the comparison in this paper. The aspects covered in this analysis furthermore allow a critical discussion on problems that should be considered within the developing process of the European educational systems.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/33954
https://hdl.handle.net/20.500.12259/33954
Appears in Collections:Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos 2009, nr. 17

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

50
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

22
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.