Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/33626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGuerrero, Juan Torres
dc.contributor.authorGarcia, Enrique Rivera
dc.contributor.authorEstero, Maite Pavesio
dc.contributor.authorCervantes, Carmen Trigueros
dc.date.accessioned2017-01-30T11:48:05Z
dc.date.available2017-01-30T11:48:05Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn2345-0258
dc.identifier.urihttps://eltalpykla.vdu.lt/1/33626
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/33626-
dc.description.abstractSiekdami pagerinti dėstymo aukštojoje mokykloje kokybę, grupė Granados universiteto Edukologijos fakulteto dėstytojų pradėjo veiklos tyrimus (A-R) pavadintus Bendradarbiaujančio dėstytojo modelio kūrimas, remiantis dėstymo užduočių analize. Tai buvo tarpdalykinė patirtis, nes projekte dalyvavo Curriculum ir dėstymo fakultetas, Kūno raiškos ir Muzikinio lavinimo katedros. Šiame straipsnyje analizuojamas studentų aktyvumas užsiėmimų metu. Manoma, kad aktyvumas yra esminis studijų elementas, apibrėžiantis bendravimo tarp dėstytojo ir studentų ribas ir leidžiantis organizuoti dėstymo ir studijavimo veiklą remiantis bendradarbiavimo metodu. Kaip ir A-R projekte, čia taip pat pateiksime pasiūlymus, kaip pagerinti savo dėstymą.lt_LT
dc.description.abstractThe interest to improve the quality of teaching in higher education has led to the involvement of a group of faculty members at the University of Granada Faculty of Education in an Action-Research (A-R) experience titled “Towards a model of collaborative lecture throughout the analysis of their educational tasks.” This has been an interdisciplinary experience because faculties from the Curriculum & Instruction, Body Expression and Music Education Departments have been involved on this project. In this paper our interest is concentrated on the students’ participation in class. We consider participation an essential ingredient for teaching which determines the communication between faculties and students and lead the teaching-learning process in a collaborative way. As in the A-R project, at the end we raise proposals to improve our teaching.en_US
dc.language.isolten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofAukštojo mokslo kokybė, 2005, nr. 2, p. 108-121lt_LT
dc.rightsSutarties data 2013-04-17, nr. A1220, laisvai prieinamas internetelt_LT
dc.subjectBendradarbiaujantis dėstytojaslt_LT
dc.subjectStudentų dalyvavimaslt_LT
dc.subjectVeiklos tyrimailt_LT
dc.subjectCollaborative lectureren_US
dc.subjectStudents’ participationen_US
dc.subjectAction-researchen_US
dc.titleStudentų dalyvavimo universitetiniuose užsiėmimuose analizė: tarpdisciplininė patirtislt_LT
dc.title.alternativeAnalysis of student participation in university classes: an interdisciplinary experienceen_US
dc.typeStraipsnis / Article
dc.subject.udc37 Švietimas / Education
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2005, nr. 2
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

29
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

21
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.