Studentų dalyvavimo universitetiniuose užsiėmimuose analizė: tarpdisciplininė patirtis
Author |
---|
Guerrero, Juan Torres |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2005 | 2 | 108 | 121 |
Siekdami pagerinti dėstymo aukštojoje mokykloje kokybę, grupė Granados universiteto Edukologijos fakulteto dėstytojų pradėjo veiklos tyrimus (A-R) pavadintus Bendradarbiaujančio dėstytojo modelio kūrimas, remiantis dėstymo užduočių analize. Tai buvo tarpdalykinė patirtis, nes projekte dalyvavo Curriculum ir dėstymo fakultetas, Kūno raiškos ir Muzikinio lavinimo katedros. Šiame straipsnyje analizuojamas studentų aktyvumas užsiėmimų metu. Manoma, kad aktyvumas yra esminis studijų elementas, apibrėžiantis bendravimo tarp dėstytojo ir studentų ribas ir leidžiantis organizuoti dėstymo ir studijavimo veiklą remiantis bendradarbiavimo metodu. Kaip ir A-R projekte, čia taip pat pateiksime pasiūlymus, kaip pagerinti savo dėstymą.
The interest to improve the quality of teaching in higher education has led to the involvement of a group of faculty members at the University of Granada Faculty of Education in an Action-Research (A-R) experience titled “Towards a model of collaborative lecture throughout the analysis of their educational tasks.” This has been an interdisciplinary experience because faculties from the Curriculum & Instruction, Body Expression and Music Education Departments have been involved on this project. In this paper our interest is concentrated on the students’ participation in class. We consider participation an essential ingredient for teaching which determines the communication between faculties and students and lead the teaching-learning process in a collaborative way. As in the A-R project, at the end we raise proposals to improve our teaching.