Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/33623
Options
Pagrindinių vadybos studijų kokybė kintančioje universiteto erdvėje
Author(s)
Škudienė, Vida |
Title
Pagrindinių vadybos studijų kokybė kintančioje universiteto erdvėje
Other Title
Quality of undergraduate management studies in changing university enviroment
Is part of
Aukštojo mokslo kokybė, 2005, nr. 2, p. 166-173
Journal Issue Title
Date Issued
Date Issued | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2005 | 2 | 166 | 173 |
Abstract
Baltijos valstybių universitetų vadybos studijų erdvėje vykstančius svarbius pokyčius sąlygoja šie veiksniai: glaudesnė auditorinio mokymo ir realaus pasaulio´ sąveika, rinkos plėtra, internacionalizavimas ir vis didėjanti studentų įvairovė. Autorė pateikia trijose vadybinės krypties aukštojo mokslo institucijose atlikto tyrimo rezultatus: ISM vadybos ir ekonomikos universitete (Lietuva), Rygos mokytojų rengimo ir švietimo vadybos akademijoje (Latvija) ir Estijos verslo mokykloje (Estija). Pagrindinių studijų vadybos programos dėstytojų atsakymai į tyrimo klausimus rodo, kad nepaisant pastaraisiais dešimtmečiais išaugusio dėmesio dėstymo universitetuose kokybei, paskaita ir auditorinė diskusija tebelieka dominuojančiais dėstymo metodais. Daugelio respondentų nuomone, jų dėstymo metodai yra pakitę, vis dažniau pasirenkami naujoviškiausi dėstymo projektai, beveik trečdalis respondentų yra lankę dėstymo kokybės tobulinimo kursus.
The environment for teaching management in Baltic States’ universities has undergone profound changes. The factors involved are: greater interaction between classroom teaching and the “real world”, market expansion, internationalization, and increasingly diverse students. The author reports on the survey findings from the three management higher education institutions: ISM University of management and economics (Lithuania), Riga Teacher Training and Educational Management Academy (Latvia), and Estonian Business School (Estonia). The responses of undergraduate management educators indicate that, despite clear indications of greater attention and increased interest in the quality of university teaching in the past decade, lecture and classroom discussion are the dominant instructional techniques. Many of the respondents indicated that they had changed their instructional techniques in the direction of innovative teaching projects, and almost a third of the respondents have taken a course to improve teaching quality.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Anglų / English (en)