Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/33623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorŠkudienė, Vida
dc.date.accessioned2017-01-30T11:09:28Z
dc.date.available2017-01-30T11:09:28Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn2345-0258
dc.identifier.urihttps://eltalpykla.vdu.lt/1/33623
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/33623-
dc.description.abstractBaltijos valstybių universitetų vadybos studijų erdvėje vykstančius svarbius pokyčius sąlygoja šie veiksniai: glaudesnė auditorinio mokymo ir realaus pasaulio´ sąveika, rinkos plėtra, internacionalizavimas ir vis didėjanti studentų įvairovė. Autorė pateikia trijose vadybinės krypties aukštojo mokslo institucijose atlikto tyrimo rezultatus: ISM vadybos ir ekonomikos universitete (Lietuva), Rygos mokytojų rengimo ir švietimo vadybos akademijoje (Latvija) ir Estijos verslo mokykloje (Estija). Pagrindinių studijų vadybos programos dėstytojų atsakymai į tyrimo klausimus rodo, kad nepaisant pastaraisiais dešimtmečiais išaugusio dėmesio dėstymo universitetuose kokybei, paskaita ir auditorinė diskusija tebelieka dominuojančiais dėstymo metodais. Daugelio respondentų nuomone, jų dėstymo metodai yra pakitę, vis dažniau pasirenkami naujoviškiausi dėstymo projektai, beveik trečdalis respondentų yra lankę dėstymo kokybės tobulinimo kursus.lt_LT
dc.description.abstractThe environment for teaching management in Baltic States’ universities has undergone profound changes. The factors involved are: greater interaction between classroom teaching and the “real world”, market expansion, internationalization, and increasingly diverse students. The author reports on the survey findings from the three management higher education institutions: ISM University of management and economics (Lithuania), Riga Teacher Training and Educational Management Academy (Latvia), and Estonian Business School (Estonia). The responses of undergraduate management educators indicate that, despite clear indications of greater attention and increased interest in the quality of university teaching in the past decade, lecture and classroom discussion are the dominant instructional techniques. Many of the respondents indicated that they had changed their instructional techniques in the direction of innovative teaching projects, and almost a third of the respondents have taken a course to improve teaching quality.en_US
dc.language.isolten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofAukštojo mokslo kokybė, 2005, nr. 2, p. 166-173lt_LT
dc.rightsSutarties data 2013-04-17, nr. A1220, laisvai prieinamas internetelt_LT
dc.subjectDėstymo kokybėlt_LT
dc.subjectDėstymo metodailt_LT
dc.subjectPagrindinės studijoslt_LT
dc.subjectParadigmos kaitalt_LT
dc.subjectVadybos programoslt_LT
dc.subjectTeaching qualityen_US
dc.subjectUndergraduate studiesen_US
dc.subjectParadigm shiften_US
dc.subjectManagement programmesen_US
dc.titlePagrindinių vadybos studijų kokybė kintančioje universiteto erdvėjelt_LT
dc.title.alternativeQuality of undergraduate management studies in changing university enviromenten_US
dc.typeStraipsnis / Article
dc.subject.udc37 Švietimas / Education
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2005, nr. 2
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

26
checked on May 1, 2021

Download(s)

24
checked on May 1, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.