Globalaus mokymosi kokybė
Author |
---|
Pawlowski, Jan M. |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2008 | 5 | 12 | 31 |
Mokymasis ir švietimas darosi vis labiau internacionalizuoti: studijų programos eksportuojamos į kitas šalis, studijų turinys derinamas visos Europos mastu, studijos vyksta grupėse, kurias sudaro įvairiose šalyse besimokantys studentai. Tačiau švietimo paslaugų kokybė įvairiose šalyse ryškiai skiriasi. Šiame straipsnyje pateikiamas požiūris į globaliu mastu teikiamo švietimo kokybės valdymą – apibrėžiamos pagrindinės globalaus mokymosi kokybės sritys, pateikiamas kokybės įgyvendinimo, taikant tarptautinį kokybės standartą ISO/IEC 19796-1, pavyzdys. Straipsnyje siekiama iškelti pagrindines kokybės įgyvendinimo kryptis ir numatyti jos iššūkius.
The paper presents scientific literature analysis in the area of distance teaching/learning curriculum designing and quality assessment. The aim of the paper is to identify quality assessment dimensions of distance teaching/learning curriculum designing. The authors of the paper agree that quality assessment should be considered during the curriculum design by performing reflective quality assessment. Synthesis of different scientific ideas with regard to distance teaching/learning curriculum designing are presented and discussed in the paper, and then the quality assessment dimensions of distance teaching/learning curriculum designing are presented.