Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/33543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPawlowski, Jan M.
dc.date.accessioned2017-01-23T11:39:32Z
dc.date.available2017-01-23T11:39:32Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn2345-0258
dc.identifier.urihttps://eltalpykla.vdu.lt/1/33543
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/33543-
dc.description.abstractMokymasis ir švietimas darosi vis labiau internacionalizuoti: studijų programos eksportuojamos į kitas šalis, studijų turinys derinamas visos Europos mastu, studijos vyksta grupėse, kurias sudaro įvairiose šalyse besimokantys studentai. Tačiau švietimo paslaugų kokybė įvairiose šalyse ryškiai skiriasi. Šiame straipsnyje pateikiamas požiūris į globaliu mastu teikiamo švietimo kokybės valdymą – apibrėžiamos pagrindinės globalaus mokymosi kokybės sritys, pateikiamas kokybės įgyvendinimo, taikant tarptautinį kokybės standartą ISO/IEC 19796-1, pavyzdys. Straipsnyje siekiama iškelti pagrindines kokybės įgyvendinimo kryptis ir numatyti jos iššūkius.lt_LT
dc.description.abstractThe paper presents scientific literature analysis in the area of distance teaching/learning curriculum designing and quality assessment. The aim of the paper is to identify quality assessment dimensions of distance teaching/learning curriculum designing. The authors of the paper agree that quality assessment should be considered during the curriculum design by performing reflective quality assessment. Synthesis of different scientific ideas with regard to distance teaching/learning curriculum designing are presented and discussed in the paper, and then the quality assessment dimensions of distance teaching/learning curriculum designing are presented.en_US
dc.language.isolten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofAukštojo mokslo kokybė, 2008, nr. 5, p. 12-31lt_LT
dc.rightsSutarties data 2013-04-17, nr. A1220, laisvai prieinamas internetelt_LT
dc.subjectAtviras turinyslt_LT
dc.subjectGlobalaus mokymosi kokybėlt_LT
dc.subjectPersonalo kompetencijoslt_LT
dc.subjectŠvietimo adaptavimas (taip pat lokalizavimas)lt_LT
dc.subjectŠvietimo internacionalizavimaslt_LT
dc.subjectTarptautinis socialinis dalininkaslt_LT
dc.subjectTeaching/learning qualityen_US
dc.subjectQuality evaluationen_US
dc.subjectTeaching/learning curriculumen_US
dc.subjectDistance teaching/learningen_US
dc.subjectDistance teaching/learning curriculumen_US
dc.titleGlobalaus mokymosi kokybėlt_LT
dc.title.alternativeGlobal learning qualityen_US
dc.typeStraipsnis / Article
dc.subject.udc37 Švietimas / Education
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2008, nr. 5
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

33
checked on Dec 5, 2021

Download(s)

28
checked on Dec 5, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.