Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/33310
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Uzdila, Juozas Vytautas;Ilgūnienė, Rita
Title: Šeimos apibrėžties kaip studijų mokomosios užduoties analizė
Other Title: Analysis of the definition of family as a teaching assignment
Is part of: Soter : religijos mokslo žurnalas, 2011, nr. 40(68), p. 119-134
Date: 2011
Keywords: Mokslinės šeimos apibrėžtys;Apibrėžčių sandai;Mokomoji užduotis;Šeimos apibrėžčių analizė;Scientific definitions of family;Components of definition;Teaching task;Analysis of the definitions of family
Abstract: Šeimos mokomojo dalyko (šeimos tyrimo ir konsultavimo, šeimos filosofijos, šeimos pedagogikos) dėstymas universitete leidžia teigti, kad studentai kompetentingai apibrėžia šeimą tik prieš tai atlikę intelektines ir didaktikos reikalavimus atitinkančias užduotis. Po parengties studentų parašytos šeimos apibrėžtys liudija įvykusį teigiamą emocinį ir racionalų poslinkį: didesnė socialinio ir intelektinio kontekstų vienybė, labiau pabrėžiama sakramentinė santuoka, daugiau pasikliaujama savo mintijimu, šeimų apibrėžtys turi daugiau sandų, turtingesnė jų verbalinė raiška. Studentai – intencionalūs interpretatoriai, aukštai vertinantys vyro ir moters santuokinę darną. Šeima traktuojama kaip metafizinis fenomenas – negali būti tik vienos ir teisingiausios apibrėžties.
Providing the definitions of family, students internalize the concordance found in research literature or fiction and encountered in the reality. The definitions of family presented by students confirm the final result of the research: family is seen as a metaphysical phenomenon where one most appropriate and most correct definition does not exist. Such a comparatively narrow but meaningful assignment of family studies (as in the miniature of the subject) ensures pursuance of goals to educate and develop not only professional but also universal competences.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/33310
https://hdl.handle.net/20.500.12259/33310
Appears in Collections:SOTER: religijos mokslo žurnalas / SOTER: Journal of Religious Science 2011, nr. 40(68)

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

94
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

92
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.