"It's more than just collaboration": roles and support of supervisor through doctoral student's experiences
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2016 |
Doktorantūros studijos yra laikomos kaip varomoji jėga inovacijoms, tyrimams ir naujų žinių kūrimui visoje Europoje. Doktorantūros studijų specifiškumas, išskirtinumas ir jų kokybės užtikrinimas yra plačiai analizuojamos temos tarptautiniu lygmeniu. Lietuvos moksliniai tyrimai šioje temoje yra gana fragmentiški. Šiuo straipsniu siekiama prisidėti prie tyrimo lauko, pateikiant 8 giluminio interviu su doktorantais tyrimo duomenis, siekiant atskleisti mokslinių vadovų vaidmenis ir jų paramą doktorantams, išryškėjančius per pačių doktorantų patirtis.
Doctoral studies are seen and expected to be as a driving force for innovations, research and new knowledge across Europe. The specificity, uniqueness and importance of quality assurance of doctoral studies are themes that are widely analysed at international level. Research studies in this field are rather fragmentary in Lithuania. This article aims to make an input into this research field by presenting research results of 8 indepth interviews with doctoral students by distinguishing supervisor's roles and support through experiences of doctoral students.