Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/32791
Cultural theory and Holocaust remembrance in Romain Gary’s “Pour Sganarelle” and “La danse de Gengis Cohn”
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Author(s)
Author |
---|
Louwagie, Fransiska |
Title [en_US]
Cultural theory and Holocaust remembrance in Romain Gary’s “Pour Sganarelle” and “La danse de Gengis Cohn”
Other Title [lt_LT]
Kultūros teorija ir holokausto atminimas Romaino Gary tekstuose „Sganareliui“ ir „Čingio Kono šokis“
Is part of
Darbai ir dienos, 2009, nr. 51, p. 97-106
Journal Title
Journal Issue Title
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2009 | 51 | 97 | 106 |
DOI (of the reviewed item)
Abstract
Remiantis Romaino Gary „totalaus romano“, arba „šelmiško romano“ (roman picaresque), teorija, straipsnyje nagrinėjamas jo romanas Čingio Kono šokis (La danse de Gengis Cohn). Gary savo teoriją išplėtojo veikale Sganareliui: personažo ir romano beieškant (Pour Sganarelle, Recherche d’un personnage et d’un roman). Jo modelis yra visiškai priešingas „totalitariniam romanui“, kuriam būdingos nerealios elitistinės pretenzijos. Dėl to Čingio Kono šokyje taip aštriai ironizuojamas aukštasis menas. Ypač Romainas Gary smerkia žmogiškosios kančios išaukštinimą, todėl šiame romane sąmoningai profanuoja holokausto atmintį.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Prancūzija / France (FR)
ISSN
2335-8769
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access