Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/32791
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Louwagie, Fransiska
Title: Cultural theory and Holocaust remembrance in Romain Gary’s “Pour Sganarelle” and “La danse de Gengis Cohn”
Other Title: Kultūros teorija ir holokausto atminimas Romaino Gary tekstuose „Sganareliui“ ir „Čingio Kono šokis“
Is part of: Darbai ir dienos, 2009, nr. 51, p. 97-106
Date: 2009
Abstract: Remiantis Romaino Gary „totalaus romano“, arba „šelmiško romano“ (roman picaresque), teorija, straipsnyje nagrinėjamas jo romanas Čingio Kono šokis (La danse de Gengis Cohn). Gary savo teoriją išplėtojo veikale Sganareliui: personažo ir romano beieškant (Pour Sganarelle, Recherche d’un personnage et d’un roman). Jo modelis yra visiškai priešingas „totalitariniam romanui“, kuriam būdingos nerealios elitistinės pretenzijos. Dėl to Čingio Kono šokyje taip aštriai ironizuojamas aukštasis menas. Ypač Romainas Gary smerkia žmogiškosios kančios išaukštinimą, todėl šiame romane sąmoningai profanuoja holokausto atmintį.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/32791
https://hdl.handle.net/20.500.12259/32791
Appears in Collections:Darbai ir dienos / Deeds and Days 2009, nr. 51

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

98
checked on Dec 8, 2019

Download(s)

98
checked on Dec 8, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.