Vartotojų lojalumas : formavimas ir valdymas : mokomoji knyga [elektroninis išteklius]
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2010 |
Vienas iš esminių daugelio organizacijų tikslų, garantuojančių tolesnį sėkmingą konkuravimą nuolat besikeičiančiame verslo pasaulyje, yra vartotojų lojalumo įgijimas ir išlaikymas. Įvairios lojalumo formavimo ir valdymo problemos plačiai ir detaliai analizuojamos šioje mokomojoje knygoje. Knyga pradedama vartotojų lojalumo analize marketingo mokslo raidos kontekste. Tolesnis dėmesys skiriamas vartotojų lojalumo vadybinio aspekto analizei, atskleidžiant vartotojų lojalumo koncepcijos teorines nuostatas, apibrėžiant lojalumo objektą, vartotojų lojalumą įtakojančius veiksnius, lojalumo teikiamą naudą bei lojalumo kaštus. Analizuojamos vartotojų lojalumo vertinimo ir matavimo problemos. Aptariamos vartotojų lojalumo programos, išskiriant jų naudojimo aspektus, privalumus ir ribotumus, lojalumo programų rūšis bei nusakant jų naudojimo ateities tendencijas. Mokomojoje knygoje dėmesys taip pat skiriamas vartotojo pakeitimo elgsenos priežasčių ir motyvų nagrinėjimui, siekiant nustatyti vartotojų pakeitimo elgseną formuojančius veiksnius ir apibrėžti jų valdymo galimybes.
Building relationships with customers often becomes the activity that further guarantees successful competition for the organization in ever-changing business world. Various problems based on loyalty building and management are widely analyzed in this book. At the beginning of the book the analysis of customer loyalty in the context of marketing evolution is introduced. Further attention is given to customer loyalty analysis in the managerial aspect, seeking to reveal theoretical attitude of customer loyalty concept, defining the object of loyalty, factors, affecting customer loyalty, benefits and costs obtained by customer loyalty. The book represents the analysis of customer’s loyalty measurement problems. One part of the book contains deep analysis of customer loyalty programs and their use peculiarities. Customer switching behaviour, the motives and reasons for customer switching, factors affecting customer switching behaviour and possibilities for their management are analysed in this book too.
Recenzentai: prof., habil. dr. Jonas Čepinskis; doc. dr. Nina Klebanskaja