Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikiai : mokslo studija
Date |
---|
2010 |
Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikiai ir jų tenkinimo galimybės Lietuvoje kol kas palyginti menkai ištyrinėta sritis. Ši mokslo studija išsiskiria iš kitų mokslo darbų apie mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius išsamia analize, pagrįstu nuodugniu empiriniu tyrimu, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo galimybių atskleidimu, atidesniu požiūriu į mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, susijusius su ugdymo proceso kaita, švietimo sistemos pokyčiais, kintančiu socioekonominiu kontekstu.
Fastly changing environment of learning creates new needs of teachers competence development, as well as shortage of information about these needs. Aim of research is to define the needs of teachers competence development. The first part of study presents the theoretical preconditions of teachers competence development needs. The second part outlines the results of empirical research of teachers competence development needs. The third part overviews expert evaluation of teachers competence development practices. The fourth and fifth parts present the prepared manual for teachers, which is based on the results of research. There were surveyed teachers of secondary schools from five districts of Lithuania (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys). There were surveyed 2000 teachers.
Recenzentai: prof. dr. S. Daukilas (LŽUŪ); dr. L. Anužienė (Kauno paslaugų verslo darb. profesinio rengimo centras)