Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/161
Type of publication: Monografija / Monograph (K1a)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Gedvilienė, Genutė;Kankevičienė, Lina
Title: Informacinės visuomenės technologijos ir jų kaita švietimo sistemoje : mokslo monografija / Vytauto Didžiojo universitetas
Extent: 240 p. : iliustr., priedai
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Vilnius : Versus aureus
Date: 2014
Note: Recenzentai: Prof. habil. dr. Albertas Skurvydas (Lietuvos sporto universitetas); Dr. Alma Molytė (Vilniaus universitetas); dr. Vilhelmina Vaičiūnienė (Mykolo Romerio universitetas); dr. Airina Volungevičienė (Vytauto Didžiojo universitetas). ISBN 978-9955-34-462-9 (e-ISBN), 9786094670138 (internete)
Bibliogr. : p. 162-180
Keywords: Informacinė visuomenė;Informacinės technologijos;Information society;Information technologies
ISBN: 9786094670282
Abstract: Ši monografija yra informacinės visuomenės technologijų taikymo ir atliktų tyrimų rezultatas. Išsiaiškinta, kad informacinės visuomenės technologijos apima informacijos kūrimo, diegimo, sklaidos ir valdymo funkcijas. Tai gali įvaldyti tik besimokanti arba siekianti išsilavinimo visuomenė. Technologijos padeda įvaldyti pagrindines kompiuterines programas, tokias kaip tekstų apdorojimas; duomenų bazių, informacijos saugojimo ir valdymo galimybės ir galimos grėsmės; interneto valdymas; bendravimo elektroninėmis visuomenės informavimo priemonėmis galimybės (elektroninis paštas, tinklo priemonės ir kt.) darbui, laisvalaikiui, dalijimuisi informacija ir bendradarbiaujant tinkluose, mokantis ir atliekant tyrimus. Mokslinės literatūros, nacionalinių ir tarptautinių dokumentų analizės pagrindu monografijoje išryškinamos informacinės visuomenės technologijos, jų supratimas, vaidmuo ir galimybės švietimo sistemoje, dėstytojų ir studentų naudojimas studijų procese aukštojoje mokykloje. Pagrindinė šios monografijos idėja - priežastiniai visuomenės kaitos, jos poreikių, technologijų atsiradimo ir studijų kaitos ryšiai, šių reiškinių sąveika ir tos sąveikos padarinių analizė, taip pat išryškinami ne tik teigiami informacinės visuomenės technologijų integravimo aspektai, bet ir kliūtys. Monografijoje pristatoma studentų ir dėstytojų patirtis taikant įvairiais technologijas, suprantant mokymą ir mokymąsi kaip abipusį neatskiriamą procesą. Tikimės, kad ši monografija pasitarnaus visuomenei, t. y. mokslininkams, universitetų, kolegijų dėstytojams, profesino mokymo ir bendrojo lavinimo mokyklų mokytojams ir kitiems besidomintiems XXI a. informacinės visuomenės technologijomis
Internet: http://vddb.library.lt/obj/LT-eLABa-0001:B.03~2014~ISBN_978-609-467-013-8
https://eltalpykla.vdu.lt/1/161
http://vddb.library.lt/obj/LT-eLABa-0001:B.03~2014~ISBN_978-609-467-013-8
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:1. Monografijos, studijos / Monographs, studies
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml9.36 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

2,206
checked on Oct 14, 2019

Download(s)

310
checked on Oct 14, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.