Edukologijos daktaro disertacijose 91995-2005 m.) taikomi tyrimo metodai: teorinė ir empirinė analizė
Author |
---|
Juodaitytė, Audronė |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2008 | 15 | 36 | 45 |
Straipsnyje apibendrinama dešimties metų laikotarpyje Lietuvos universitetinėse aukštosiose mokyklose edukologijos daktaro disertacijų analizė tyrimo metodų taikymo aspektu. Teoriškai pagrindžiamos tyrimo metodų grupės, taikomos šiuolaikiniuose socialiniuose, humanitariniuose mokslo darbuose. Išskiriamos kiekybinių ir kokybinių metodų grupės ir išryškinamos metodologinės jų prasmės paradigmos. Disertacijų tyrimų content analizės pagrindu nustatytos kiekybinių ir kokybinių tyrimų metodų taikymo tendencijos atskiruose Lietuvos universitetinėse aukštosiose mokyklose ir Lietuvoje apskritai. [...].
The article summarises the analysis of doctoral dissertations in the science of education, defended in the Lithuanian higher education schools during a ten-year period, with regard to applied research methods. The theoretical basis is provided to groups of research methods applied in modern scientific works in social and humanitarian sciences. Groups of quantitative and qualitative methods are singled out and methodological paradigms of their meaning are highlighted. Dissertation research content analysis was used to identify the tendencies of qualitative and quantitative research methods in separate Lithuanian higher education schools and in Lithuania in general. [...].