Acquisition of object pronouns in EFL in Germany by heritage speakers of Turkish
Author |
---|
Efeoglu, Gulumser |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2021 | 18 | 71 | 84 |
Pastaraisiais metais L3 įsisavinimas ėmė traukti daugelio mokslininkų dėmesį. Ypač paveldo kontekste tai yra produktyvi sritis, kurią tyrinėjant galima suprasti, kaip tarpusavyje sąveikauja lingvistiniai ir nelingvistiniai mechanizmai. Šiame tyrime daugiausiai dėmesio skiriama L3 anglų kalbos asmeninių įvardžių objektinės formos įsisavinimui tarp L1 turkų L2 vokiečių kalbos vartotojų. Klausiame, ar kalbėtojai galėjo tiksliai vartoti asmeninių įvardžių objektines formas, ar L3 anglų kalbos žinios turi įtakos joms įsisavinti ir, galiausiai, ar visos asmeninių įvardžių objektinės formos išmokstamos vienodai. Šio tyrimo duomenys gauti iš tekstyno, kurį sudaro iš 167 dalyvių surinkta rašytinė ir žodinė medžiaga. Medžiaga buvo surinkta iš keturių skirtingų Berlyno (Vokietijos) mokyklų 5, 7, 10 ir 12 klasių mokinių. Rezultatai parodė, kad dalyviai labai atidžiai vartojo asmeninių įvardžių objektines formas. Taip pat nepastebėta aiškaus L1 poveikio, o L2 įtaka buvo numanoma. Galiausiai, kaip svarbūs veiksniai, darantys įtaką L3 kalbai įsisavinti, yra nurodomi kalbos mokėjimas ir kalbos ypatybės.
L3 acquisition has begun to attract the attention of many scholars in recent years. Heritage contexts are especially fruitful areas to understand how linguistic and nonlinguistic mechanisms interact with one another. The current study focuses on L3 English acquisition of object pronouns with L1 Turkish, L2 German speakers. We seek to find out whether the speakers could produce object pronouns accurately, whether L3 English proficiency has any effects on their acquisition, and finally, whether all object pronouns are acquired in the same way. Data for this study come from a corpus consisting of written and oral productions of 167 participants, who were students in four distinct grades, namely 5th, 7th, 10th and 12th graders at different schools in Berlin, Germany. The results reveal that participants were highly meticulous in their object pronoun use. Also, no clear L1 effect was observed, while L2 impact is implied. Lastly, proficiency and linguistic features are noted as significant factors that have an impact on L3 acquisition.
Journal | Cite Score | SNIP | SJR | Year | Quartile |
---|---|---|---|---|---|
Sustainable Multilingualism | 0.2 | 0.555 | 0.132 | 2021 | Q3 |