Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/129067
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Juodaitytė, Audronė;Neifachas, Sergejus;Martišauskienė, D
Title: Švietimo politiką reglamentuojančių dokumentų interpretavimo metodologija: ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo kokybės politikos valdymo atvejis
Is part of: Kokybiniai edukaciniai tyrimai: teorijos, duomenų rinkimas ir analizė : mokslo studija. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2012
Extent: P. 273-299
Date: 2012
Keywords: Švietimo politika;Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas;Reglamentinė dokumentalistika;Interpretavimo metodologija;Ugdymo kokybė;Valdymo diskursas
ISBN: 9786094301797
Abstract: Lietuvos švietimo teisiniame diskurse, remiantis tarpdisciplininiais - švietimo politikos ir ugdymo kokybės vadybos - tyrimais, mėginama naujai pažvelgti į švietimą reglamentuojančių dokumentų interpretavimo sampratas ir konceptualizuoti reglamentinės doku- mentalistikos tyrimų metodologijos paradigmą. Pastaruoju aspektu švietimo dokumentų interpretavimo metodologijos nagrinėjimas yra labai menkai išplėtotas. Siame straipsnyje siekiama aptarti švietimą reglamentuojančių dokumentų darybos (turinio kontekstų) aspektus, pateikiant konkrečius ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės valdymo tyrimus, taip pat išsamiai išanalizuojant interpretavimo metodologines kryptis bei metodų tipologiją. Bandyta pagal švietimo politikoje taikomą dokumentų turinio perspektyvą apčiuopti, kaip pagal situaciją kon tekstualiai pristatomas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės valdymo diskursas. Buvo svarbu nustatyti, kokias reikšmes diskurso kategorijos turi švietimo posistemių veiksmingumui ir kaip jos implikuoja posistemių organizacinę elgseną ir kaitos strategijas
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/129067
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml4.97 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.