Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/129048
Type of publication: journal article
Author(s): Ichsan, Ilmi Zajuli;Rahmayanti, Henita;Purwanto, Agung;Vivanti Sigit, Diana;Kurniawan, Edi;Tanjung, Ardyanto;Panjaitan, Ruqiah Ganda Putri;Pertiwi, Nurlita;Singh, Charanjit Kaur Swaran
Title: Thinking level in education: a complete revision of Anderson’s taxonomy
Other Title: Mąstymo lygis švietime: išsami Andersono taksonomijos peržiūra
Is part of: Pedagogika, 2021, t. 141, nr. 1, p. 53-78
Date: 2021
Keywords: Education;New taxonomy;Thinking level;Švietimas;Mąstymo lygis;Nauja taksonomija
Abstract: The study aimed to revise Anderson’s taxonomy and implement the new taxonomy in learning. The study used the descriptive method and there were 6 types of instruments used according to new taxonomy. The results showed that students’ knowledge scores were still in a very low category at the Natural science, Environment, and Social Science at School and University levels. This study concluded that a new taxonomy had been developed and its implementation indicated that students’ knowledge score was still very low.
Tyrimo, kuris buvo atliktas 2020 m. liepos–rugpjūčio mėn., tikslas – patikslinti Andersono taksonomiją ir įgyvendinti naują taksonomiją. Tyrime buvo naudojamas aprašomasis metodas. Į bendrą imtį pateko 1030 universiteto studentų, vidurinės mokyklos jaunesniųjų ir vyresniųjų klasių mokinių iš įvairių Indonezijos miestų. Naudoti 6 matavimo instrumentų tipai: aplinkosaugos žinios universitete; gamtos mokslų žinios universitete; socialinių mokslų žinios universitete; aplinkosaugos žinios mokykloje; gamtos mokslų žinios mokykloje; socialinių mokslų žinios mokykloje. Naująją taksonomiją sudarė 6 mąstymo lygiai: nustatymas, palyginimas, įgyvendinimas, problemų suvokimas, problemų sprendimas ir naujovių plėtojimas. Rezultatai parodė, kad studentų žinių balai vis dar buvo žemi: aplinkosaugos žinios universitete (34,85); gamtos mokslų žinios universitete (34,90); socialinių mokslų žinios universitete (36,52); aplinkosaugos žinios mokykloje (jaunesniųjų 30,21 ir vyresniųjų 34,72), gamtos mokslų žinios mokykloje (jaunesniųjų 31,29 ir vyresniųjų 36,46), socialinių mokslų žinios mokykloje ( jaunesniųjų 33,92 ir vyresniųjų 36,00). Nustatyta, kad studentų ir mokinių žinias dar reikia tobulinti įvairiomis švietimo naujovėmis. Tyrimo metu buvo sukurta nauja taksonomija, o jos įgyvendinimas parodė, kad studentų ir mokinių žinių balas vis dar labai žemas, matuojant pagal mąstymo lygį naujoje taksonomijoje, todėl studentų ir mokinių balą reikia gerinti diegiant įvairias švietimo naujoves.
Internet: https://doi.org/10.15823/p.2021.141.3
https://hdl.handle.net/20.500.12259/129048
Appears in Collections:Pedagogika / Pedagogy 2021 t. 141, nr. 1

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

9
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

10
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.