Thinking level in education: a complete revision of Anderson’s taxonomy
Author |
---|
Ichsan, Ilmi Zajuli |
Date | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2021 | 141 | 1 | 53 | 78 |
The study aimed to revise Anderson’s taxonomy and implement the new taxonomy in learning. The study used the descriptive method and there were 6 types of instruments used according to new taxonomy. The results showed that students’ knowledge scores were still in a very low category at the Natural science, Environment, and Social Science at School and University levels. This study concluded that a new taxonomy had been developed and its implementation indicated that students’ knowledge score was still very low.
Tyrimo, kuris buvo atliktas 2020 m. liepos–rugpjūčio mėn., tikslas – patikslinti Andersono taksonomiją ir įgyvendinti naują taksonomiją. Tyrime buvo naudojamas aprašomasis metodas. Į bendrą imtį pateko 1030 universiteto studentų, vidurinės mokyklos jaunesniųjų ir vyresniųjų klasių mokinių iš įvairių Indonezijos miestų. Naudoti 6 matavimo instrumentų tipai: aplinkosaugos žinios universitete; gamtos mokslų žinios universitete; socialinių mokslų žinios universitete; aplinkosaugos žinios mokykloje; gamtos mokslų žinios mokykloje; socialinių mokslų žinios mokykloje. Naująją taksonomiją sudarė 6 mąstymo lygiai: nustatymas, palyginimas, įgyvendinimas, problemų suvokimas, problemų sprendimas ir naujovių plėtojimas. Rezultatai parodė, kad studentų žinių balai vis dar buvo žemi: aplinkosaugos žinios universitete (34,85); gamtos mokslų žinios universitete (34,90); socialinių mokslų žinios universitete (36,52); aplinkosaugos žinios mokykloje (jaunesniųjų 30,21 ir vyresniųjų 34,72), gamtos mokslų žinios mokykloje (jaunesniųjų 31,29 ir vyresniųjų 36,46), socialinių mokslų žinios mokykloje ( jaunesniųjų 33,92 ir vyresniųjų 36,00). Nustatyta, kad studentų ir mokinių žinias dar reikia tobulinti įvairiomis švietimo naujovėmis. Tyrimo metu buvo sukurta nauja taksonomija, o jos įgyvendinimas parodė, kad studentų ir mokinių žinių balas vis dar labai žemas, matuojant pagal mąstymo lygį naujoje taksonomijoje, todėl studentų ir mokinių balą reikia gerinti diegiant įvairias švietimo naujoves.