Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/129041
Type of publication: journal article
Author(s): Kinchin, Ian M.;Derham, Cathrine;Foreman, Charlotte;McNamara, Anna;Querstret, Dawna
Title: Exploring the salutogenic university: searching for the triple point for the „becoming-caring-teacher“ through collaborative cartography
Other Title: Salutogeninio universiteto tyrimas: trigubo „taško tapsmas-globėjiškas-dėstytojas“ ieškojimas pasitelkiant bendradarbiavimo kartografiją
Is part of: Pedagogika, 2021, t. 141, nr. 1, p. 94-112
Date: 2021
Keywords: Assemblage;Becoming;Care;Currere;Pedagogic health;Rhizome;Salutogenesis;Asambliažas;Pedagoginė sveika;Globa;Salutogenezė;Tapsmas;Rizoma
Abstract: This paper offers a perspective on ‘care’ as a component in the identity of successful university teachers. Three key lines of flight within this assemblage (care, pedagogic health, and salutogenesis) are examined here. In combination, they may offer a response to hegemonic neoliberal discourses that typically divert academics from enacting their professional values. A ‘triple point’ is hypothesised, at which the three lines would be found to co-exist, without border or barriers.
Šiame straipsnyje, siekiant įvertinti universiteto dėstytojų tobulėjimą, remiamasi Deleuze tapsmo filosofija. Didžiausias dėmesys skiriamas globėjiškumo kontekstui. Problema nagrinėjama remiantis keturių patyrusių mokslininkų, atskleidusių stiprią globėjiškumo komponentę savo profesiniame tapatume, nuomonėmis, formuojančiomis švietimo įstaigos kartografiją, kuri analizuojama platesne prasme, o ne remiantis atskirų dalyvių nuomonėmis. Pastebėta, kad globėjiškumo kartografija susideda iš trijų raidos pertrūkio linijų, kurios identifikuojamos kaip globa, salutogenezė ir pedagoginė sveikata. Šių trijų komponentų suderinimas yra labai svarbus globėjiško dėstytojo tobulėjimui, nes tai konceptualizuojama kaip trigubo taško, kuriame minėti trys komponentai egzistuoja be ribų ar be sienų, formavimas. Šiame straipsnyje pateikiama šios koncepcijos vizualizacija ir buvo vertinama kaip parama dėstytojams, padedanti jiems suformuluoti savo profesinį kontekstą atsižvelgiant į šią trigubą prasmę. Skirtingos žinios, kurias dėstytojai sujungia šiame procese, yra asmeniškos ir išskirtinės. Kritiškai reflektyvus dėstytojų globėjiškumo tyrinėjimas paremtas trigubo taško vizualizacija. Straipsnyje siūlomas metodas, kuris patyrusius universiteto dėstytojus gali paskatinti ieškoti savo profesinės veikmės bei atnaujinti požiūrį į dėstymą.
Internet: https://doi.org/10.15823/p.2021.141.5
https://hdl.handle.net/20.500.12259/129041
Appears in Collections:Pedagogika / Pedagogy 2021 t. 141, nr. 1

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

9
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

105
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.