Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/129038
Type of publication: journal article
Author(s): In’am, Akhsanul;Zulkifley, Mohammad;Jaludin, Zeti Yusmira
Title: Effectiveness of the metacognitive – based algebra learning model
Other Title: Metakognityvinio algebros mokymosi modelio veiksmingumas
Is part of: Pedagogika, 2021, t. 141, nr. 1, p. 146-159
Date: 2021
Keywords: Effectiveness;Learning result;Students’ response;Metacognitive;Veiksmingumas;Mokymosi rezultatai;Metakognityvinis;Mokinių atsakymai
Abstract: Learning approaches are among the critical factors that determine learning effectiveness. A typical learning approach that promotes student awareness will result in successful learning. This article examines the effectiveness of a metacognitive-based algebra learning from three aspects, namely: 1) learning outcomes; 2) student responses; and 3) student activities in learning algebra. The results show that all three aspects meet the effectiveness criteria of metacognitive approach in learning algebra.
Metakognityvinė prieiga siejama su mokymosi sąmoningumu. Tokiu atveju mokiniai turi galimybę su mokytojais išsiaiškinti nesuprantamą mokymosi medžiagą. Vidurinėje mokykloje buvo atliktas klasės veiklos tyrimas dviem ciklais su dviejų 8 klasių mokiniais, kurie mokėsi metakognityvinės algebros. Kiekvienoje klasėje buvo po 38 mokinius. Metakognityvinės prieigos veiksmingumas mokantis algebros buvo tiriamas trimis aspektais: 1) mokinių mokymosi pasiekimai algebroje; 2) mokinių veikla mokantis algebros ir 3) mokinių atsakymai apie metakognityvinius algebros mokymosi modelius. Pirmojo ciklo rezultatai parodė, kad mokinių mokymosi rezultatai neatitiko nurodytų kriterijų, tačiau kai kurios veiklos buvo arti numatytų intervalų, o kiti du aspektai atitiko nurodytus kriterijus. Antrojo ciklo rezultatai parodė, kad trys pastebėti aspektai atitiko nurodytus kriterijus. Galima daryti išvadą, kad metakognityvinis algebros mokymasis buvo veiksmingas. Šis tyrimas rodo, kad metakognityvinis metodas gali tikti ir kitai mokymosi medžiagai, ne tik algebrai.
Internet: https://doi.org/10.15823/p.2021.141.8
https://hdl.handle.net/20.500.12259/129038
Appears in Collections:Pedagogika / Pedagogy 2021 t. 141, nr. 1

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

5
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

11
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.