Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/129036
Type of publication: journal article
Author(s): Esfandiari, Rajab;Sharifi, Hananeh
Title: Voice features across essay types among advanced ELF learners
Other Title: Besimokančiųjų (pažengusiųjų) anglų kalbos, kaip antrosios užsienio kalbos, nuomonės ypatumai esė tipo rašiniuose
Is part of: Pedagogika, 2021, t. 141, nr. 1, p. 174-189
Date: 2021
Keywords: Voice feature;Essay type;Stance;Timed essay;Untimed essay;Nuomonė;Esė tipas;Išdėstymas;Limituoto laiko esė;Nelimituoto laiko esė
Abstract: The present study reports on the findings of voice features across three text types under two different conditions. The results show significant differences in voice features in expository, but not in argumentative and descriptive text types, under timed and untimed conditions. The findings suggest that the analysis of voice features in different text types can inform writers of how successfully they create a balance in introducing their own perspectives.
Ankstesni tyrimai parodė, kad rašytojai linkę laikytis idėjų, kurias iškelia savo rašiniuose, apmąsto, vertina ir taip išsako savo nuomonę. Tačiau studentai, kurie rašo rašinius, paprastai nesugeba kritiškai įvertinti esė turinio. Šio tyrimo tikslas buvo išanalizuoti Irano studentų, besimokančių anglų kalbos, nuomonę įvairiuose esė – aiškinamosiose, aprašomosiose ir argumentuotose – tipuose tam tikromis ir nenumatytomis sąlygomis. Šio tyrimo duomenims rinkti buvo naudojamos penkių pastraipų esė. Duomenys buvo analizuojami naudojant SPSS (25 versija). Pakartotinių dispersijų matų analizės (ANOVA) rezultatai parodė statistiškai reikšmingus nuomonių skirtumus aiškinamosiose esė, bet jų neparodė argumentuotose esė, kurios buvo parašytos limituotu ir nelimituotu laiku. Suporuotų pavyzdžių t testo rezultatai neparodė statistiškai reikšmingų nuomonės skirtumų aprašomosiose esė, kurios buvo parašytos limituotu ir nelimituotu laiku. Išvados rodo, kad skirtingų žanrų nuomonės ypatybių analizė suteikia žinių rašantiems, kaip jie sėkmingai gali išlaikyti balansą tarp savų perspektyvų pristatymo, kitų perspektyvų pripažinimo ir efektyvaus įvertinimo, kokią perspektyvą priims jų skaitytojai. Straipsnyje aptariama, kaip anglų kalbos besimokantieji turi efektyviai išsakyti nuomonę savo rašiniuose.
Internet: https://doi.org/10.15823/p.2021.141.10
https://hdl.handle.net/20.500.12259/129036
Appears in Collections:Pedagogika / Pedagogy 2021 t. 141, nr. 1

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

3
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.