Voice features across essay types among advanced ELF learners
Author |
---|
Esfandiari, Rajab |
Date | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2021 | 141 | 1 | 174 | 189 |
The present study reports on the findings of voice features across three text types under two different conditions. The results show significant differences in voice features in expository, but not in argumentative and descriptive text types, under timed and untimed conditions. The findings suggest that the analysis of voice features in different text types can inform writers of how successfully they create a balance in introducing their own perspectives.
Ankstesni tyrimai parodė, kad rašytojai linkę laikytis idėjų, kurias iškelia savo rašiniuose, apmąsto, vertina ir taip išsako savo nuomonę. Tačiau studentai, kurie rašo rašinius, paprastai nesugeba kritiškai įvertinti esė turinio. Šio tyrimo tikslas buvo išanalizuoti Irano studentų, besimokančių anglų kalbos, nuomonę įvairiuose esė – aiškinamosiose, aprašomosiose ir argumentuotose – tipuose tam tikromis ir nenumatytomis sąlygomis. Šio tyrimo duomenims rinkti buvo naudojamos penkių pastraipų esė. Duomenys buvo analizuojami naudojant SPSS (25 versija). Pakartotinių dispersijų matų analizės (ANOVA) rezultatai parodė statistiškai reikšmingus nuomonių skirtumus aiškinamosiose esė, bet jų neparodė argumentuotose esė, kurios buvo parašytos limituotu ir nelimituotu laiku. Suporuotų pavyzdžių t testo rezultatai neparodė statistiškai reikšmingų nuomonės skirtumų aprašomosiose esė, kurios buvo parašytos limituotu ir nelimituotu laiku. Išvados rodo, kad skirtingų žanrų nuomonės ypatybių analizė suteikia žinių rašantiems, kaip jie sėkmingai gali išlaikyti balansą tarp savų perspektyvų pristatymo, kitų perspektyvų pripažinimo ir efektyvaus įvertinimo, kokią perspektyvą priims jų skaitytojai. Straipsnyje aptariama, kaip anglų kalbos besimokantieji turi efektyviai išsakyti nuomonę savo rašiniuose.