Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/128739
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Vadyba / Management (S003);Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Vaičiuvienė, Aina;Tamulienė, Vilma
Title: Vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumo vertinimas Pabaltijos šalių rinkoje
Other Title: Evaluation of awareness of children’s food brand “SEMPER” in Panbaltic market
Is part of: 23-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija "Ekonomika ir vadyba", 2020 m. vasario 12 d. Vilnius = Proceedings of the 23th conference for junior researchers „Science – Future of Lithuania“ "Economics and management", 12 February, Vilnius, Lithuania. Vilnius : VGTU leidykla Technika, 2020, 9786094762239
Extent: p. 1-8
Date: 2020
Note: Šis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (CC BY 4.0), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį
Keywords: Prekės ženklas;Marketingo komunikacijos kanalai;Skaitmeninio marketingo komunikacijos kanalai;Socialinės medijos;Alternatyvūs marketingo komunikacijos kanalai;Brand awareness;Panbaltic market;Brand;Awareness assessment;Marketing communication channel;Traditional marketing channels;Digital marketing;Social media marketing;Alternative marketing channels
Abstract: Konkurencingoje aplinkoje, kai vaikų maisto rinka auga, daugėja įvairių prekių ženklų, kurie nuolat konkuruoja tarpusavyje dėl pirkėjų dėmesio. Prekės ženklų atstovai stengiasi padidinti jų žinomumą siekdami konkurencinio pranašumo. Vaikų maisto prekių ženklams taikomi įvairūs marketingo komunikacijos kanalai, siekiant pasiekti ir perduoti žinutę potencialiems ir esamiems vartotojams. Šio straipsnio tikslas yra nustatyti, kurie marketingo komunikacijos kanalai yra efektyviausi vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumui didinti tarp Pabaltijo šalių. Analizuojant literatūrą apibrėžti Kenneth E. Clow ir Donald Baack (2018) integruoto marketingo komunikacijos kanalai: tradiciniai, skaitmeninės erdvės, socialinės medijos ir alternatyvūs. Atlikto Pabaltijo rinkoje tyrimai atskleidė, kad efektyviausi marketingo komunikacijos kanalai yra „Akcijos prekybos vietose“, „Žaidimai ir konkursai pardavimo vietose“ bei „Blog‘eriai ir influenceriai“ vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumui didinti. Juos efektyviausiai panaudojo įmonės Lietuvoje, po jų seka Latvijos, o trečioje vietoje lieko įmonės Estijoje
In today's competitive environment with the growing market of children food, brands are constantly competing with each other for customer attention and efforts to increase their awareness. For these reasons, brands of children food use marketing communication channels, so it is important to research their effectiveness and influence on raising awareness in the Panbaltic market. Kenneth E. Clow and Donald Baack‘s (2018) integrated marketing communication channels defined in literature analysis: traditional channels, digital media, social media and alternative channels. After analyzing them, the research of the „SEMPER“ brand of children's food was conducted. During the research, experts were interviewed to rank the marketing channels in terms of effectiveness. According to an expert research and data about marketing communication channels in the Panbaltic market used in 2019 obtained from the children's food brand „SEMPER“, a research was conducted which country from Lithuania, Latvia and Estonia used marketing channels most effectively
Internet: https://doi.org/10.3846/vvf.2020.013
Affiliation(s): Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

6
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

5
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.