Kolegijos studentų organizuoto trumpalaikio judumo veiksniai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Kolpingo kolegija | ||
Date |
---|
2014 |
Straipsnyje siekiama išryškinti kolegijos studentų judumą ribojančius veiksnius. Studentų judumas yra svarbus veiksnys, skatinant Europos integracijos procesus. Europos Sąjungos šalių aukštosiose mokyklose labiausiai paplitęs organizuotas trumpalaikis judumas, kuris organizuojamas, gavus paramą iš Europos Sąjungos studijų finansavimo ir akademinio mobilumo programos - Erasmus. Atlikus tyrimą Kolpingo kolegijoje, paaiškėjo, kad galimybė įgyti profesinių žinių labiausiai skatintų studentus važiuoti studijuoti ar atlikti praktiką užsienyje. Tyrimo rezultatai parodė, kad studentams trūksta informacijos apie konkrečią naudą, kurią jie galėtų gauti išvažiavę studijuoti į užsienį. Aiškios ir konkrečios profesinės naudos išryškinimas gali paskatinti studentus aktyvesniam dalyvavaimui judumo projektuose
The aim of this article is to highlight the main factors which restrict the mobility of the students from the University of Applied Sciences. Student mobility is a key factor in promoting the European integration process. In EU higher education institutions a short-term mobility is the most common one. This kind of mobility is usually organized with the financial support from the European Union "Erasmus" programme for studies and academic mobility. The research results showed that the opportunity to acquire professional knowledge would be the most encouraging factor for the students to study or do an internship abroad. The results of the research also revealed that students do not have enough information about the potential benefits from the studies or internships abroad. The emphasis of clear, specific and accurate information about professional benefits could encourage the students for more active participation in the mobility projects.