Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/128524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBižys, Nin-
dc.contributor.authorZuzevičiūtė, Vaiva-
dc.date.accessioned2021-04-13T09:24:55Z-
dc.date.available2021-04-13T09:24:55Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/128524-
dc.description.abstractMokymosi visą gyvenimą memorandumas (2001) siūlo gaires diskusijos apie galimybių mokytis įgyvendinimą, siekiant socialinės ir ekonominės plėtros ES bei į ją stojančiose šalyse. Viena iš diskusijai siūlomų temų - suaugusio besimokančiojo mokymas ir mokymasis. Tarp atskirtį patiriančiųjų (bedarbių), kurie sudaro iki 12 proc. žmogiškųjų išteklių Lietuvoje, yra besimokančių žmonių. [...].lt
dc.relation.ispartofProfesinis rengimas: tyrimai ir realijos, 2003, nr. 6, p. 224lt
dc.rightsSutarties data 2015-04-09, nr. A1513, laisvai prieinama internetelt
dc.subjectSocialinė atskirtis; Bedarbiai; Vertybinės orientacijos; Mokymailt
dc.titleSocialinę atskirtį patiriančių asmenų (bedarbių) mokymasis ir vertybinės orientacijoslt
dc.typeStraipsnis / Article-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptSocialinių mokslų fakultetas-
Appears in Collections:Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos 2003, nr. 6
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

11
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.