Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/128165
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Politikos mokslai / Political sciences (S002)
Author(s): Civinskas, Remigijus;Dvorak, Jaroslav;Šumskas, Gintaras
Title: Medikai ir socialinių paslaugų teikėjai – COVID-19 sukeltos krizės politikų priešakinėse linijose: darbo salygos, jų poveikis, elgsena
Is part of: Regional formation and development studies : journal of social sciences. Klaipėda: Klaipėda university, 2021, Vol. 33, iss. 1
Extent: p. 6-16
Date: 2021
Keywords: COVID-19 sukelta krizė;Krizės valdymo politika;Artimieji tarnautojai;Viešosios paslaugos;Piliečių aptarnavimas;COVID-19 crisis;Crisis management policy;Street-level bureaucracy;Public services;Service of the citizens
Abstract: COVID-19 epidemija privertė vyriausybes, kaip atsaką į krizę, neatidėliotinai ieškoti veiksmingų sprendimų. Vadinamosios atsako į COVID-19 sukeltą krizę politikos kurtos krizių valdymo modelius pritaikant visuomenės sveikatos valdymo sričiai arba kuriant naujas – unikalias reagavimo prieigas bei priemones. Atlikus tyrimą nustatyta, kad COVID-19 pandemijos sukelta krizė yra unikali ir išskirtinė pagal daugelį charakteristikų. Ji priskiriama mažos tikimybės, bet didelio poveikio krizei, atsižvelgiant į poveikį sveikatos ir socialinės apsaugos sistemoms, kitoms viešojo valdymo sritims. Taigi surasti veiksmingų krizės įveikimo priemonių ir jas įgyvendinti valdžiai nebuvo paprasta. Atlikus kokybinį tyrimą nustatyta, kad priešakinėse linijose dirbantiems tarnautojams tenka ypač didelis darbo krūvis, trūksta išteklių, netikrumas dėl krizės valdymo politikos įgyvendinimo. Kai kurios epidemijos valdymo priemonės riboja jų tiesioginę veiklą su klientais. Be to, COVID-19 epidemija iškėlė nemažai neigiamų kontekstinių veiksnių
The COVID-19 pandemic has forced governments to urgently seek effective solutions in response to the crisis. COVID-19 crisis response policies have been shaped by adapting crisis management models to public health management, or by developing new, unique response approaches and tools. The research has found that the crisis caused by the COVID-19 pandemic is unique and distinctive in many respects. It is classified as a crisis of ‘low probability but high impact’, taking into account the effects on health and social security systems and other areas of public administration. Thus, it has not been easy for the authorities to find, develop and implement effective measures to overcome the crisis. The qualitative study found that front-line staff have exceptionally high workloads and a lack of resources, and there is considerable uncertainty about the implementation of crisis management policies. Some epidemic management measures limit their direct contact with customers. In addition, the COVID-19 epidemic has introduced many negative contextual factors
Internet: https://e-journals.ku.lt/journal/RFDS/article/1724/file/pdf
http://dx.doi.org/10.15181/rfds.v33i1.2195
Affiliation(s): Klaipėdos universitetas
Politologijos katedra
Viešojo administravimo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

17
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

1
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.